آخرین اخبار
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
بازدید:۲۷۹
صد آنلاین | مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در اجرای این طرح بیش از ۱.۶ تن فرآورده خام پروتئینی غیربهداشتی در استان بوشهر معدوم شد.
کد خبر : ۷۹۰۸۶
 

به گزارش صد آنلاین ، مهدی تنگستانی‌ با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی استان بوشهر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این طرح از 19 اسفند تا 14 فروردین در استان اجرایی شد.

 

 

 


وی نظارت بر کشتارگاه‌های طیور را یکی از اهداف این طرح دانست و بیان کرد: در 25 روز اجرا طرح یادشده یک میلیون و 648 هزار قطعه مرغ به وزن 2 هزار و 765 تن کشتار و به بازار عرضه شد.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از کشتار یک‌هزار و 633 راس دام در استان خبر داد و اضافه کرد: در مدت اجرا طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی 77.6 تن گوشت قرمز به بازار عرضه شد.

تنگستانی‌مکان با اشاره به 4 هزار و 401 بازدید از مرکز عرضه و توزیع مواد بهداشتی و فرآورده‌های دام و طیور گفت: در این راستا بیش از 3.3 تن فرآورده خام غیربهداشتی جمع‌آوری و ضبط شد.

وی از معدوم کردن یک تن و 613 کیلوگرم فرآورده خام پروتئینی غیربهداشتی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این مدت تمام مواد غذایی پروتئینی در سطح استان بوشهر مورد بررسی و نظارت قرار گرفت و محموله‌های غیربهداشتی جمع‌آوری شد.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت هرگونه ابهام و یا مشاهده تخلف مراتب را به سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی به شماره 1512 اطلاع‌رسانی کنند.

4561/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها