آخرین اخبار
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
بازدید:۳۲۳
آریگو ساکی، مربی افسانه‌ای فوتبال ایتالیا، از سرمربیان هر سه تیم ایتالیایی حاضر در لیگ قهرمانان تمجید کرد.
کد خبر : ۷۸۹۸

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته با پیروزی برابر آینتراخت فرانکفورت مجوز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به دست آورد. 
به این ترتیب، تعداد تیم‌های ایتالیایی حاضر در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان به سه تیم رسید و آنها نیز مانند اینتر و میلان منتظر قرعه‌کشی روز جمعه و مشخص شدن رقیب‌شان برای مرحله بعدی هستند. 
ساکی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت:« اسپالتی استاد است. او حالا قدم رو به جلویی برداشته که مدت‌ها برایش تلاش کرده است. در ناپل به لطف کمک باشگاه توانسته ایده‌هایش را عملی کند. ناپولی تیمی است که کنترل بازی را در دست می‌گیرد.»

1832825


او درباره عملکرد پیولی در میلان گفت:« پیولی واقعا ایده‌پرداز است. او فصل گذشته در حالی میلان را قهرمان کرد که هیچکس فکرش را نمی‌کرد. در لیگ قهرمانان هم دو نمایش عالی برابر تاتنهام داشت و نشان داد که هنوز قدرتمند است.»
این اسطوره فوتبال ایتالیا همچنین درباره سیمونه اینزاگی اضافه کرد:« او مربی بسیار خوبی است که روی تاکتیک‌ها و در نتیجه روی بازیکنانش تکیه زیادی دارد. اینتر بازیکنان ارزشمند زیادی دارد که مشخصا برتر از ناپولی و میلان هستند اما ارزش تیمی آنها در رده پایین‌تری قرار گرفته است.»
 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها