آخرین اخبار
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
بازدید:۳۸۴
صد انلاین | براساس گزارش منابع خبری، پس از تغییر مسیر یک هواپیمای مسافربری آمریکایی به علت شرایط جوی، ده‌ها نفر مریض شدند و ۷ نفر به علت شرایط بحرانی خود در بیمارستان به سر می‌برند.
کد خبر : ۷۸۴۶۹

به گزارش صد انلاین ، براساس گزارش منابع خبری، پس از تغییر مسیر یک هواپیمای مسافربری آمریکایی به علت شرایط جوی، ۷ نفر بیمارستان بستری شدند.

 

 

 




براساس گزارش‌ای بی سی نیوز، روز شنبه، به علت شرایط جوی خطرناک، یک هواپیمای مسافربری یونایتد ایرلاینز وادار به تغییر مسیر و فرود اضطراری در فرودگاه نیویورک شده است، اما همین تصمیم ناگهانی به جراحت ۷ مسافر و بستری شدن هر ۷ نفر در بیمارستان منجر شده است.

به گفته مقامات آمریکایی، بیش از ۳۰۰ مسافر و ۸۵ خدمه پرواز در این هواپیما حضور داشتند. هواپیمای مذکور از تل‌آویو به مقصد نیوآرک بلند شده بود و حدود ساعت ۶:۴۵ عصر به وقت محلی، به علت طوفان و شرایط جوی وادار به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه بین‌المللی استیوارت واقع در نیویورک شده است.

شاهدان عینی به‌ای بی سی نیوز گفتند که هواپیما پس از پرواز ۱۱ ساعته خود برای فرود مجوز‌های لازم را پیدا کرده بود، اما در ارتفاع ۲۲۸ متری، خلبان تصمیم به "گردش" می‌گیرد.

آنها به کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی گفتند که درحال تجربه طوفانی شدید و بادی برشی هستند و به علت تغییر ناگهانی جهت باد، از فرود منصرف شده اند.

به گفته مسافران، پس از تصمیم خلبان، همگی آنها ترسیدند و "بدترین پرواز عمرشان" را تجربه کردند.

روی گونن، یکی از مسافران حاضر در هواپیمای یونایتد به‌ای بی سی نیوز گفت: می‌ترسیدم فوت شوم و چندین بار قلبم پرید و هر لحظه به همسرم پیام می‌دادم. به گفته وی، همه مسافران وحشت زده شده بودند.

با کمبود سوخت، خلبانان به فرودگاه بین‌المللی استوارت در نیوبرگ تغییر مسیر دادند، جایی که امدادگران پس از فرود هواپیما به معالجه بیماران و افراد مجروح شده در هواپیما پرداختند و تاکنون، ۷ نفر به علت شرایط بحرانی خود در بیمارستان بستری شدند.

مایکل بیگ یکی از اعضای تیم اورژانس اعزام شده به فرودگاه گفت، گفت: ما ۳۲۰ نفر در هواپیما داشتیم. حدود ۳۰ نفر را ارزیابی کردیم و هفت نفر را به بیمارستان محلی منتقل کردیم.

4561/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها