۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
بازدید:۴۵۴
صد آنلاین | رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ثبت ۳۷۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند تا ساعت ۱۲ شب ۸ فروردین خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت، ۵۸۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر : ۷۸۳۱۴

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت تردد‌های جاده‌ای کشور در زمان اجرای طرح نوروزی پلیس از صبح روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲ شب ۸ فروردین ۱۴۰۳ توضیح داد: حجم کل تردد‌های جاده‌ای در این مدت، ۳۷۰ میلیون تردد در سراسر کشور بوده است. متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

 

 

 

 


asdasd 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین تعداد تصادفات فوتی در این بازه زمانی را ۴۸۴ فقره اعلام کرد و گفت: متاسفانه طی ۵۸۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: تعداد تصادفات جرحی در این مدت ۱۲ هزار و ۴۷۲ فقره و تعداد مجروحان، ۱۵ هزار و ۵۷۴ نفر بوده است. تعداد تصادفات خسارتی نیز ۶۵ هزار و ۸۳ فقره بوده است.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، شیرانی همچنین استان‌های پرحادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد و بیشترین انباشت خودرو‌ها را مربوط به استان‌های مازندران با ۳۱۲ هزار خودرو، گیلان ۲۳۲ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۷۸ هزار خودرو دانست.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها