۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
بازدید:۳۹۵
صد انلاین | رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران از دستگیری شرور محله شمیران‌نو خبر داد.
کد خبر : ۷۷۷۹۵
 

به گزارش صد انلاین ، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران با هشدار به مخلان نظم و امینت، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و گفت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش برخورد قانونی می‌کند.

 

 

 

 

 


وی در ادامه گفت: در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و افراد شرور، ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، هویت اراذل و اوباشی که در پی کرخوانی اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی، ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم، در محله " شمیران نو" کرده بود را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران گفت: پس از شناسایی مخفیگاه جدید متهم با هماهنگی قضائی، متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از او یک قبضه سلاح گرم و 4 فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم سابقه‌دار بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

حضور پلیس در جامعه امنیت‌آفرین است

سرهنگ راستی با تاکید بر اینکه فعالیت‌ و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

4561/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها