آخرین اخبار
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
بازدید:۷۲۰
صد آنلاین | قلعه جنی کیش به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی و ترسناک جزیره کیش معرفی می‌شود. با داستان‌های ترسناک و باورهای خرافاتی که این قلعه را احاطه کرده‌اند، قلعه جنی کیش یک جاذبه گردشگری منحصر به فرد و جالب برای بازدیدکنندگان است.
کد خبر : ۷۷۳۲۴

به گزارش صد آنلاین ، قلعه جنی در استان هرمزگان واقع شده و به عنوان یکی از جاذبه‌های ترسناک و دیدنی جزیره کیش شناخته می‌شود. داستان‌ها و افسانه‌های ترسناکی درباره این محل تاریخی وجود دارد که بسیاری از افراد اعتقاد دارند این داستان‌های محلی تنها داستان‌ها نیستند و ریشه در واقعیت دارند. در گذشته، قلعه جنی به عنوان پاسگاه هنگ مرزی به کار می‌رفت؛ اما به دلیل گزارش‌های مکرر درباره دیدن جن و مرگ مشکوک چهار سرباز، این قلعه تخلیه شد و دیگر کسی اجازه استفاده از آن را نداشت.

 

 

 

 



قلعه جنی کجاست؟
قلعه جنی یکی از جاذبه‌های گردشگری استان هرمزگان واقع در غرب جزیره کیش و نزدیک کشتی یونانی می‌باشد. برای دسترسی به این مکان جالب، به غربی‌ترین نقطه جزیره بروید و سپس به سمت جاده جهان حرکت کنید. در فاصله نرسیده به کشتی یونانی و پیش از رسیدن به آخرین میدان، قلعه جنی به چشم می‌خورد.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان، نزدیک کشتی یونانی، قلعه جنی



لطفاً توجه داشته باشید که این مکان به دلیل داستان‌های ترسناک و افسانه‌های محلی معروف است، اما بسیاری از این داستان‌ها ممکن است بر پایه خیال و تخیلات باشند و احتمالاً به میزان زیادی افزوده شده باشند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
پدافند مرکز تهران فعال شلیک کرد | ویدئو