آخرین اخبار
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بازدید:۱۹۱
تیم پیکان در ۱۳ بازی متوالی نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد که یک آمار برای پرسپولیس به شمار می‌رود.
کد خبر : ۷۷۱۰۹

به گزارش صد آنلاین ، پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر قرار است به مصاف پیکان برود و این در حالی است فیروزه‌ای پوشان یکی از محبوب‌ترین حریفان پرسپولیس بوده است.

پیکان در ۱۳ تقابل آخر خود با پرسپولیس فقط یک بار پیروز شده و آن هم مربوط به زمانی است که مهدی طارمی زیر نظر برانکو همراه با شایان مصلح، صادق محرمی و گادوین منشا برای پرسپولیس بازی می‌کرد!


آن دیدار که در هفته ششم لیگ هفدهم برگزار می‌شد، آخرین حضور طارمی به عنوان بازیکن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود که گل مرتضی آقاخان که از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، تک گل این دیدار بود.

البته کار برای رضا عنایتی سرمربی این تیم هم سخت است؛ عنایتی که تیمش در لیگ برتر به تازگی توانسته دوباره نتایج مطلوبی کسب کند، در شرایطی رودرروی سرخپوشان پایتخت نشین قرار می‌گیرد که عنایتی ۴ مرتبه به عنوان سرمربی برابر پرسپولیس قرار گرفت و ۲ تساوی و ۲ شکست در کارنامه مربیگری او ثبت شد.
این آمار البته با آمار دوران بازیگری آقای گل لیگ برتر مقداری متفاوت است؛ عنایتی ۱۶ تقابل با پرسپولیس در دوران بازیگری داشت و ۸ بار موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شده بود تا بیشترین گل را در دوران حرفه‌ای خود وارد دروازه آنها کرده باشد.

حال آبی‌پوشان در آخرین بازی سال باید روز یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس بروند. بعد از شکست دادن سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی، حالا خودروسازان باید به مصاف دیگر تیم حاضر در کورس مدعیان لیگ بیست‌وسوم بروند که بدون‌شک کسب امتیاز از جدال با پرسپولیس می‌تواند پایانی رویایی را برای پیکانی‌ها در سال 1402 رقم بزند. آن‌ها که با برد شب گذشته به رتبه یازدهم جدول صعود کردند، حتی در صورت شکست دادن پرسپولیس هم جایگاه‌شان در جدول تغییر نمی‌کند اما می‌توانند گامی بلند در مسیر نزدیک‌شدن به جمع تیم‌های میانه‌جدولی بردارند و خطر سقوط به رتبه سیزدهم جدول در پایان سال 1402 را از خود دور کنند.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها