آخرین اخبار
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
بازدید:۱۵۱۱
صد آنلاین | مردی که در جنایتی مستانه عمو و برادرزاده‌ای را به قتل رسانده است، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به دو بار قصاص محکوم شد.
کد خبر : ۷۶۶۷۶

 

به گزارش  صد آنلاین، متهم که مدتی نیز فراری بود بعد از بازداشت اعتراف کرد حین مستی با مقتولان درگیر شده و آنها را به قتل رسانده ‌است.

 

این پرونده سال 97 به جریان افتاد. آن زمان به پلیس ورامین گزارش دادند مردی با قمه عمو و برادرزاده‌ای را زده‌ است. تحقیقات نشان داد متهم ابتدا مرد جوان را زده و سپس به عموی او حمله کرده ‌است.

این دو نفر به فاصله یک هفته در بیمارستان جانشان را از دست دادند. شاهدان به پلیس گفتند درگیری میان دو مقتول و عامل قتل به نام آرمان  به خاطر فحاشی بود و عامل قتل، مقتول جوان‌تر به نام سعید را دنبال کرد و مقابل چشم عمویش کشت و سپس عمو را زد.

پلیس تحقیقات را برای بازداشت آرمان آغاز کرد اما موفق نشد او را دستگیر کند تا اینکه دو سال بعد رد آرمان در شیراز زده و  این مرد جوان بازداشت شد.

آرمان مدعی شد قصد قتل نداشت اما ضربات قمه ضربات قمه را او زده ‌است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

وقتی نوبت به متهم رسید، او گفت: به مهمانی رفته ‌بودم که با سعید دعوا کردم. دوستم بهمن و برادرش بهروز که در محل چاه‌های سازمان آب پیشوا نگهبان هستند، مهمانی ترتیب دادند و من و سایر دوستانمان را به آنجا دعوت کردند. ما همگی با هم  مشروب خوردیم؛ اما بر سر گفتن، سلامتی من وسعید با هم درگیر شدیم. مست بودیم و درگیری میان ما بالا گرفت. همان موقع دوستم بهمن، سعید را سوار موتور کرد و او را  به خانه‌شان رساند تا درگیری تمام شود؛ اما من که عصبانی بودم همان موقع با عموی سعید به نام مجید تماس گرفتم و به او فحش دادم. گفتم همین امشب برادرزاده‌ات را ادب می‌کنم. سوار بر وانت دوستم بهروز شدم و همراه او به سمت خانه سعید حرکت کردم؛ اما سعید که در همسایگی  خانه عمویش  زندگی می‌کرد و از حیاط صدای درگیری تلفنی عمویش و مرا شنیده بود با چوب به سر خیابان آمده بود و درگیری میان ما دوباره بالا گرفت. سایر شرکت‌کنندگان در میهمانی هم آنجا حضور داشتند. سعید با چوب به من حمله کرد و من با چاقو او و عمویش را زدم.

متهم که به شدت ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: قصد قتل نداشتم و خیلی متاسفم که چنین کاری کردم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به دو بار قصاص محکوم کردند. سایر شرکت‌کنندگان در درگیری نیز به حبس محکوم شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر