آخرین اخبار
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
بازدید:۱۸۵
صد آنلاین | سخنگوی انصار الله یمن بر موضع ثابت و مستمر یمن در حمایت از غزه تا توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه تاکید کرد. «محمد عبدالسلام»، سخنگوی انصارالله تاکید کرد یمن تا زمان توقف تجاوزات، لغو محاصره و وارد شدن کمک‌ها در کنار غزه خواهد ایستاد.
کد خبر : ۷۶۵۲۵

به گزاشر صد آنلاین ، سخنگوی انصار الله یمن بر موضع ثابت و مستمر یمن در حمایت از غزه تا توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه تاکید کرد.
«محمد عبدالسلام»، سخنگوی انصارالله تاکید کرد یمن تا زمان توقف تجاوزات، لغو محاصره و وارد شدن کمک‌ها در کنار غزه خواهد ایستاد.

 

 

 

 


انصارالله: از رویکرد خود در قبال غزه دست نمی‌کشیم

بنا بر اعلام شبکه المسیره، او همچنین اظهار داشت، یمن از رویکرد ثابت و مستمر خود در خصوص غزه عقب نشینی نمی‌کند و آن را یک مسئولیت دینی، انسانی و اخلاقی برای هر مسلمان و آزاده‌ای می‌داند.

پیش از این، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: کشتی Pinocchio آمریکا با تعدادی موشک دریایی مناسب به‌طور دقیق در دریای سرخ هدف قرار گرفت.

وی تاکید کرد: عملیات ارتش یمن تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه ادامه خواهد داشت. عملیات نظامی ما در ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برادران مجاهدمان در غزه تشدید خواهد شد.

ارتش یمن از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر، در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مواضع رژیم اشغالگر را در دریای سرخ و عرب و نیز تنگه باب‌المندب هدف قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها