۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
بازدید:۲۸۲
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰ هزار عدد پوشاک قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر : ۷۶۴۱۲

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی پوشاک خارجی در یک انبار کالا در "جنوب" تهران بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

 

 

 

 

 


وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، فردی مقادیر فراوانی پوشاک خارجی قاچاق بدون مجوز‌های قانونی با استفاده از خودرو‌های شوتی طی چند نوبت در این مکان تخلیه و دپو کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و ۱۹ هزار و ۱۴۸ عدد شال و روسری، یک هزار و ۳۱ عدد تی‌شرت، ۱۱۰ عدد شلوار و یک هزار و ۹۰ جفت کفش مجلسی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها