۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
بازدید:۲۰۲
صد آنلاین | سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حادثه انفجار در یک منطقه مسکونی در جاده ورامین، ۴ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر : ۷۶۰۵۷
 

به گزارش صد آنلاین ، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات انفجار در یک منطقه مسکونی در جاده ورامین گفت: ساعت ۱۹ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در یک منطقه مسکونی در جاده ورامین محله فیروزآباد اعلام می‌شود و ایستگاه شماره ۸۶ به محل حادثه اعزام می‌شود.

 

 

 


وی افزود: مشاهده می‌شود که یک منزل دو طبقه، قسمت همکف به وسعت ۲۰ متر که به عنوان یک کارگاه کوچک خیاطی بود، ۴ نوجوان در آنجا در حال درست کردن مواد محترقه دست ساز و خطرناک بودند که به یکباره به انفجار شدیدی منجر شد.

ملکی در خصوص خسارت‌های ناشی از این حادثه گفت: در اثر این انفجار دیوار جلویی که مشرف به خیابان بوده تخریب و بر روی دو دستگاه خودرو ریخته می‌شود، ولی خوشبختانه کسی داخل خودرو‌ها نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: یکی از ساختمان‌های اطراف خسارت جزئی در حد شکستن شیشه‌ها به آن وارد می‌شود و همچنین داخل مغازه‌ای چند کارتن دچار آتش شده بود، که آتش‌نشانان آن را نیز خاموش کردند.

وی درباره مصدومان این حادثه گفت: ۴ نوجوان، یک نفر ۱۱ ساله و سه نفر ۱۸ ساله هر ۴ نفر دچار مصدومیت شده بودند، سه جوان ۱۸ ساله مصدومیتشان شدیدتر بود و به نیرو‌های اورژانس تحویل داده که به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی با اشاره به کار کردن با مواد محترقه در ایام نزدیک به چهارشنبه سوری گفت: بسیاری از جوانان با بی‌احتیاطی منجر به رقم زدن حوادثی برای خودشان و دیگران می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران علت این حادثه را کار کردن با مواد محترقه دانست و بیان کرد: در ساعت ۱:۱۱ بامداد عملیات به پایان می‌رسد و محل تحویل نیروی انتظامی می‌شود.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها