۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹
بازدید:۱۴۹۸
صد آنلاین | ساحل دلارام در بوشهر جایی است که تا چشم کار می‌کند دریا می‌بینید. امواج خروشان، مرغان ماهی‌خوار، خورشید تابان و ماسه‌های گرم آن کاری می‌کند تا از شلوغی شهر دور شده و آرامش بگیرید. ساحل دلارام جایی عالی برای فرار از هیاهوی زندگی گرمشغله است و حسابی شما را سر ذوق می‌آورد.
کد خبر : ۷۵۵۲۰

یه گزارش صد آنلاین ، ساحل دلارام در بوشهر جایی است که تا چشم کار می‌کند دریا می‌بینید. امواج خروشان، مرغان ماهی‌خوار، خورشید تابان و ماسه‌های گرم آن کاری می‌کند تا از شلوغی شهر دور شده و آرامش بگیرید. ساحل دلارام جایی عالی برای فرار از هیاهوی زندگی گرمشغله است و حسابی شما را سر ذوق می‌آورد.

 

 

 

 


 ساحل دلارام بوشهر

ساحل دلارام بوشهر کجاست؟

این ساحل باصفا در حوالی بخش دلوار استان بوشهر (نزدیکی روستای دلارام) قرار گرفته است و به داشتنی فضایی آرام و بکر مشهور است. ماسه‌های شنی، فضایی تمیز و امن و البته سکونت بومیان در این حوالی باعث شده تا طبیعت دوستان زیادی جذب این منطقه شده و از آرامش آنجا لذت ببرند. حتی تصور تماشای غروب آفتاب، شنیدن صدای مرغان ماهی‌خوار و نسیم خنک ساحل چیزی است که هر فردی را سر ذوق می‌آورد و او را وسوسه به اقامت بیشتر می‌کند. اگر روزی بخت با شما یار شد و به استان بوشهر سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به این ساحل دلربا بزنید و از بودن در آنجا لذت ببرید.

 

ساحل دلارام بوشهر


تفریحات ساحل دلارام

مگر می‌شود و به سواحل جنوب ایران سفر کرد و به شنا نپرداخت؟ شنا در آب‌های نیگون خلیج فارس آن هم در فضایی خلوت و دنج چیزی است که اکثر ما شیفته‌اش هستیم. البته تفریحات دیگر مثل ماهیگیری، قایق سواری، دوچرخه سواری، پاراگلایدر، ریلکس کردن، پرنده‌نگری و حتی شن بازی نیز در این منطقه پرطرفدار است. فراموش نکنید که در هنگام سفر به ساحل دلارام در بوشهر دوربین عکاسی هم همراه خود ببرید و عکس یادگاری بگیرید.
اسکان در کنار ساحل

برای سفر به ساحل دلارام لازم نیست نگران محل اقامت خود باشید. چرا که وجود خانه مسافر در این حوالی باعث شده تا مسافران بتوانند مناسب‌ترین مکان را برای استراحت پیدا کنند. همچنین اقامتگاه‌های بومگردی این ناحیه نیز با بهترین خدمات اعم از سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی مجزا و ... آماده‌اند تا از گردشگران پذیرایی کنند. اقامتگاه‌های ناخدا علی، بریو و فانوس از جمله معروف‌ترین مراکز اقامتی این دیار به شمار می‌آیند که بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برای سفر به ساحل دلارام نیازی نیست نگران محل اقامت خود باشید چرا که مردم محلی بهترین‌ها را برایتان در نظر گرفته‌اند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها