۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
بازدید:۲۴۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف بیش از 500 حلب روغن موتور خارج از شبکه توزیع به ارزش 7 میلیارد ریال در شهرستان ابهر خبر داد.
کد خبر : ۷۴۹۰۳

به گزاش صد آنلاین ، سرهنگ هادی نوروزی، امروز در تشریح این خبر، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با اشراف پیرامونی خود از احتکار مقادیر قابل توجهی روغن موتور خودرو در انبار یک باب منزل در شهرستان ابهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

 

 

 

 


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات تعداد 486 حلب انواع روغن موتور و 16 عدد گریس احتکار شده را کشف کردند.

وی، ارزش روغن موتورهای مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 7 میلیارد ریال اعلام نموده و تصریح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نبوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نوروزی، د پایان، با اشاره به قاطعیت پلیس برای برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه ، اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا و یا فعالیت‌های غیر قانونی دیگر  مراتب را  از طریق تماس با  مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها