آخرین اخبار
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
بازدید:۱۱۸۳
بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی و با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی، اخیرا از طرحی ویژه و خاص رونمایی کرده که مورد استقبال گسترده مشتریان بانکی قرار گرفته است.
کد خبر : ۷۴۸۸۳

بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی و با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی، اخیرا از طرحی ویژه و خاص رونمایی کرده که مورد استقبال گسترده مشتریان بانکی قرار گرفته است.

 


در این راستا، یک پرسش بسیار مهم اینکه چگونه می توانید مشمول تسهیلات ۵ میلیارد تومانی شوید و داستان بسته عیدانه بانک ملی برای ایرانیان چیست؟

برای پاسخ به این پرسش باید گفت که دارندگان کارت های فعال در شبکه بانکی کشور و پذیرندگانی که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت آنها به حساب های بانک ملی ایران متصل است، می توانند در جشنواره «پذیرنده ملی» شرکت کنند و از بسته های مختلف تشویقی و کاربردی مناسب و متمایز آن ب برخوردار شوند

در این جشنواره که از اول بهمن ماه آغاز شده و تا پایان فروردین سال 1403 ادامه دارد، دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) در این جشنواره شرکت کنند و علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات  2 میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد  و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه 10 میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز ) شرکت کنند. (جزییات بیشتر در فیلم)

جزییات کامل طرح چیست؟

جشنواره پذیرنده ملی پذیرای تمامی کارت‌های شبکه بانکی کشور ایت. در این جشنواره تمامی مشتریان شبکه بانکی کشور می‌توانند از جوایز ارزنده‌ی این بانک که به صورت ماهانه برگزار می شود، بهره‌مند شوند.

در این طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات  2 میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد  و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه 10 میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز ) شرکت کنند.

در واقع همه مشتریان با هر یک از کارت‌های فعال در شبکه بانکی، شانس برخورداری از ۹۵ جایزه 100 میلیون ریالی(در صورت خرید از طریق کارت‌خوان بانک‌ملی؛سداد و به قید قرعه با کسب حداقل ۲ امتیاز یا به عبارت دیگر هر ۱۰۰ هزار تومان  یک امتیاز) را در هر ماه دارند.

ختم کلام اینکه مشتریان بانکی برای شرکت در این جشنواره کافی است تا پرداخت‌های بالای 200 هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهند.

 

 
 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها