آخرین اخبار
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
بازدید:۱۷۵
صد آنلاین | در بازرسی مأموران از شناور‌های توقیف شده نیز ۱۶۲ هزار و ۹۰۰ بسته پودر نوشیدنی کاپوچینو، ۳۸ هزار و ۸۶۰ قوطی نوشیدنی‌های انرژی‌زا، ۳۰ هزار قوطی کمپوت آناناس، هفت هزار و ۴۴۰ بسته تمر هندی، ۵۰۰ لیتر روغن ذرت و ۱۰ هزار و ۸۵۶ متر پارچه که مجوز قانونی نداشته‌اند، کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۷۴۷۸۷

به گزارش صد آنلاین ، فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف سه فروند موتور لنج تجاری حامل کالای قاچاق در آبراه بین‌المللی اروند آبادان خبر داد.

 

 

 

 

 

 


 سردار لطفعلی پاکباز بیان کرد: با تشدید کارهای کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی، به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، مأموران پایگاه دریابانی آبادان سه فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از شناورهای توقیف شده نیز ۱۶۲ هزار و ۹۰۰ بسته پودر نوشیدنی کاپوچینو، ۳۸ هزار و ۸۶۰ قوطی نوشیدنی‌های انرژی‌زا، ۳۰ هزار قوطی کمپوت آناناس، هفت هزار و ۴۴۰ بسته تمر هندی، ۵۰۰ لیتر روغن ذرت و ۱۰ هزار و ۸۵۶ متر پارچه که مجوز قانونی نداشته‌اند، کشف و ضبط شد.

سردار پاکباز به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که بعد از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان به مراجع قانونی تحویل داده شد.

 
 
45662/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها