۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
بازدید:۹۱۶
صد آنلاین | اندونزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر دنیا، بیش از هر مقصد گردشگری دیگری دارای جزیره است
کد خبر : ۷۳۸۴۴


به گزارش صد آنلاین ، جزایر اندونزی که در اطراف خط استوا پراکنده شده‌اند، سرشار از زیبایی وصف‌ناشدنی هستند. برخی از آن‌ها مقصد جذابی برای موج‌سواران محسوب می‌شوند، درحالی‌که برخی دیگر به خاطر داشتن گونه‌های جانوری بومی و خاص شهرت دارند.

 

 

 

 


جزیره بینتان اندونزی

زیبایی طبیعی بی‌پایان تقریبا در همه‌جا قابل‌مشاهده است؛ اقیانوس زیبا در این منطقه با تپه‌های سرسبز، طبیعت وحشی، میراث فرهنگی مسحورکننده و جاذبه‌های فراوان دیگر ادغام شده است.

بینتان ، یکی از جزایر مجمع الجزایر ریائو (Riau ) در اندونزی است که بزرگترین آنها نیز به شمار می رود. این جزیره با فاصله 50 دقیقه از سنگاپور قرار گرفته است و به نوعی می توان گفت نسبت به اندونزی دورتر است تا سنگاپور و مالزی و به همین دلیل آن را می توان جزیره ای دورافتاده در اندونزی دانست.



اندونزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر دنیا، بیش از هر مقصد گردشگری دیگری دارای جزیره است. جزایر اندونزی که در اطراف خط استوا پراکنده شده‌اند، سرشار از زیبایی وصف‌ناشدنی هستند. برخی از آن‌ها مقصد جذابی برای موج‌سواران محسوب می‌شوند، درحالی‌که برخی دیگر به خاطر داشتن گونه‌های جانوری بومی و خاص شهرت دارند.





اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها