آخرین اخبار
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
بازدید:۱۹۵
صد آنلاین | رئیس روابط سیاسی و بین‌الملل جنبش حماس در خصوص قریب‌الوقوع بودن توافق آتش‌ بس غزه که از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح شده، گفت: «شکاف هنوز زیاد است. باید خیلی از نکات را با میانجی‌ها در میان بگذاریم». 
کد خبر : ۷۳۴۸۳
به گزاشر صد آنلاین ، یک مقام حماس اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در مورد حصول توافق آتش‌بس تا دوشنبه هفته آینده را رد کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 

باسم نعیم، رئیس روابط سیاسی و بین‌الملل جنبش حماس در خصوص قریب‌الوقوع بودن توافق آتش‌بس غزه که از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح شده، گفت: «شکاف هنوز زیاد است. باید خیلی از نکات را با میانجی‌ها در میان بگذاریم». 
 
به گزارش الجزیره، این مقام حماس اظهارات بایدن را به خاطر نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در این کشور دانست و گفت: «موضع خوش بینانه دولت بایدن به واقعیت موجود در میدان ارتباطی ندارد و بیشتر به دلیل ملاحظات سیاسی داخلی و انتخابات این کشور مطرح شده است».
 
نعیم گفت: «اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند واقعاً خوش‌بین باشند، باید به استاندارد‌های دوگانه خود پایان دهند. آن‌ها از آتش بس و اجتناب از گسترش درگیری در منطقه صحبت می‌کنند، اما در عین حال قطعنامه آتش‌بس را در شورای امنیت وتو می‌کنند، میلیارد‌ها دلار در اختیار اسرائیل قرار می‌دهند و مهمات بیشتری را برای آنان تامین می‌کنند». 
 
گفتنی است، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه از دستیابی به توافق آتش‌بس تا هفته آینده خبر داده بود. این در حالی است که شبکه سی‌ان‌ان نیز به نقل از منابع در حماس، قطر و رژیم صهیونیستی اعلام کرده دستیابی به یک توافق در این مدت کوتاه ممکن نیست و همچنان اختلافاتی در مورد خروج نیرو‌های اشغالگر و نسبت اسرایی که قرار است مبادله شوند، وجود دارد.
 
 
4561/ی
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها