۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
بازدید:۱۸۵
صد انلاین | مرگ دو پسر جوان در تصادف خونین و مصدومیت دختری که همراهشان بود، باعث تشکیل پروند‌‌ه‌ای در دادسرای جنایی تهران شد.
کد خبر : ۷۲۹۵۷

 

به گزارش صد آنلاین ، ماموران کلانتری 102 پاسداران زمانی که وقوع تصادف مرگباری را به بازپرس امیرحسین علیمردان که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت گزارش دادند ساعت حدود 2 بامداد روز پنجشنبه سوم اسفند بود.

 

 

 

 

 


 

ماموران گفتند: دو مرد جوان در این تصادف فوت کردند و دختر جوان دیگری که همراهشان بود، به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان بستری شده است.

بازپرس جنایی با شنیدن این جزییات دستور تحقیقات را صادر کرد و  معلوم شد هر سه نفر سرنشینان خودرو پژو 206 بودند که به نظر می‌رسید با قصد تفریح  و دور دور در خیابان بودند. همچنین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که زمان حادثه سرعت خودرو آنها بالا بود و با یک خودروی پژو 405 که همزمان در حال حرکت در اتوبان امام علی به سمت شمال بود، برخورد کردند و این حادثه، مرگ دو نفر از آنها را رقم زد.

به دستور بازپرس جنایی اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافت و همزمان با انجام معاینات پزشکی، تحقیقات در مورد دلیل رانندگی غیرعادی راننده ۲۰۶  نیز در جریان است و دختر مصدوم بعد از بهبودی نسبی بازجویی می شود تا جزییات این حادثه مشخص شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها