۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
بازدید:۱۷۲
صد آنلاین | همسر راننده مزدایی که متهم است به طور عمدی راننده دیگری را زیر گرفته است جزییات جزییات جدیدی از حادثه مرگبار را فاش کرد.
کد خبر : ۷۲۹۳۹

 

به گزارش صد آنلاین ، یک راننده مزدا که متهم است در آخرین روز بهمن ماه مردی به نام بهنام را که راننده نیسان بود عمدی زیر گرفته و به قتل رسانده است، چند روز پیش دستگیر و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

 

در تحقیقات مشخص شد دو مرد در زمان‌های مختلف با زنی به نام نرگس به طور رسمی ارتباط داشته‌اند. بهنام همسر سابق نرگس بود و متهم به قتل همسر فعلی او است. در پی بدست آمدن این نتایج بازپرس شفیعی از زن جوان تحقیق کرد و او در اظهاراتش گفت: 18 سال قبل با بهنام ازدواج کردم. یک پسر خردسال و دختری نوجوان داشتیم اما دچار اختلاف‌های زیادی شدیم و سه سال قبل از او جدا شدم. یک سال قبل هم با یکی از همکاران شرکتی که در آن کار می کردم آشنا شدم و ازدواج کردم، اما وقتی شوهر سابقم این موضوع را فهمید مدام به صورت تلفنی و حضوری در خیابان مزاحمم می‌شد. حتی به  محل کارم آمد و تهدید کرد. او بسیاری مواقع در تعقیبم بود. همه این رفتارهایش باعث شد سه بار از او بابت مزاحمت‌های گاه و بی‌گاه شکایت کنم. پرونده‌ شکایت‌هایم در دادسرا و شورای حل اختلاف در جریان بود. با این وجود شوهر سابقم دست بردار نبود و تهدید می‌کرد. در نهایت مجبور شدم موضوع را به شوهر دومم بگویم. او بهنام را ندیده بود. با این وجود او سعی می‌کرد مرا آرام کند تا از ترس و وحشت خلاص شوم. کارهای زیادی کردم تا از دست مزاحمت‌های شوهر سابقم خلاص شوم ولی فایده نداشت. حتی آزارهایش بیشتر هم شده بود و این اواخر می‌گفت اول من را به قتل می رساند و بعد خوکشی می‌کند. این تهدید‌ها باعث شده بود که حتی از دیدنش هم وحشت داشته باشم.

نرگس در مورد روز حادثه گفت: وقتی از محل کارم تعطیل شدم، شوهر سابقم مزاحمم شد. همان لحظه شوهرم سر رسید از ترس این که اتفاق بدی بیفتد سریع سوار شدم و از آنجا دور شدیم تا سمت خانه برویم اما شوهر سابقم دست بردار نبود و دنبالمان بود. در این تعقیب و گریز ما از ترس او وارد کوچه بن بستی شدیم. بعدا متوجه شدم بهنام خودرواش را که نیسان بود پارک کرده و با پای پیاده دنبالمان آمده است. شوهرم ترسیده بود و متوجه چیزی نبود. او با عجله دنده عقب گرفت و حرکت کردیم. ۲۰  متر جلوتر بود که متوجه شدیم شوهرم نفهمیده و از شدت ترس هنگام فرار یکی را زیر گرفته است. وقتی پیاده شدیم فهمیدیم بهنام بوده، همان موقع شوهرم به پلیس و اورژانس زنگ زد و اطلاع داد با فردی تصادف کرده اما از ترس اینکه خانواده شوهر سابقم  بلایی سرمان بیاورند ترسیدیم و فرارکردیم. شوهرم قصد قتل نداشت و متوجه حضور شوهر سابقم در کوچه نشد و ناخواسته او را زیر گرفت و باعث مرگش شد .

در حال حاضر باتوجه به اظهارات این زن تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها