آخرین اخبار
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
بازدید:۱۸۸
صد آنلاین | احتمال دارد امیر قلعه‌نویی قبل از اعلام اسامی تیم ملی برای دیدارهای نوروزی سفری به امارات و اروپا داشته باشد.
کد خبر : ۷۲۹۲۹

اسامی ملی پوشان کشورمان برای دیدارهای نوروزی طی روزهای پایانی اسفند اعلام می‌شود و به احتمال فراوان اردوی تدارکاتی ایران از ۲۷ اسفند ماه استارت خواهد خورد ولی شاید سرمربی تیم ملی قبل از آن مسافرتی ۱۰ روزه داشته باشد.

 


طبق خبری که از داخل فدراسیون فوتبال به دستمان رسید، احتمال دارد امیر قلعه‌نویی برای دیدن بازی‌های باشگاهی علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به سوی هلند و ایتالیا پرواز کند و با سرمربیان آنها نیز جلسه برگزار نماید. حتی شاید او برای دیدن ملی‌پوشان ایران راهی یونان هم بشود. همچنین برخی صحبت‌ها حکایت از آن دارد که امیر می‌خواهد یکی از دیدارهای مهدی قایدی در لیگ حرفه‌ای امارات را نیز از نزدیک تماشا کند.

اینطور که پیداست گروهی از مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا مسافرت مذکور قبل از عید نوروز انجام شود اما اگر این اتفاق به هر دلیلی محقق نشود، به نیمه دوم فروردین یا اوایل اردیبهشت موکول خواهد شد. ظاهراً بحث حضور در اروپا برای قلعه نویی جدی‌تر از سفر به امارات جهت دیدن بازی مهدی قایدی است چون با توجه به نزدیک بودن دبی و تهران، سرمربی تیم ملی برای دیدن بازی‌های ستاره سابق استقلال دردسر به مراتب کمتری خواهد داشت.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها