۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
بازدید:۱۹۲
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح عملیاتی کنترل وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌های عمومی خبر داد و گفت: در این زمینه ۲۹ سارق دستگیر و ۳۴ فقره سرقت کشف شد.
کد خبر : ۷۲۲۷۵
 

به گزارش صد آنلاین ،  سرهنگ کاظم صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفیی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود. 

 

 

 

 


وی افزود: با توجه به سرقت‌های متعدد وسایل نقلیه در سطح استان خراسان جنوبی، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در این استان، توسط مأموران پلیس آگاهی اجرایی شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: در این طرح مأموران پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، 34 فقره سرقت کشف و  29 سارق را شناسایی و دستگیر کردند. 

کاظمی خاطرنشان کرد: با کارشناسی وسایل نقلیه و استعلام از سامانه‌های مربوطه، 2 دستگاه خودرو و 3دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد. 

وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد شهروندان برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. 

کشف انواع اقلام خوراکی خارجی قاچاق در طبس 

جانشین انتظامیی شهرستان طبس نیز از کشف اقلام خوراکی خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ محمدحسین خدابخشی اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان طبس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.  

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، 750 بسته انواع اقلام خوراکی خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال براورد شد. 

جانشین انتظامی شهرستان طبس اظهار داشت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون و یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

 وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، 7 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: مأموران در این زمینه 3 دستگاه خودرو توقیف و 3 متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

4561/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها