آخرین اخبار
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
بازدید:۱۳۲
صد آنلاین | یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: آمریکا همواره شریک اشغالگران فلسطین بوده است.
کد خبر : ۷۲۲۰۰

 

به گزارش صد آنلاین ، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: آمریکا هیچ زمانی یک میانجی بی طرف نبوده بلکه همواره شریک اشغالگران فلسطین بوده است.

 

 

 

 

 


حمدان چهارشنبه شب در گفتگو با شبکه المیادین، افزود: یکی از مهمترین نتایج عملیات «طوفان الاقصی» برهم زدن نقشه آمریکا برای تعیین و ترسیم سرنوشت منطقه بر اساس منافع واشنگتن و رژیم اشغالگر صهیونیستی بود.

وی اضافه کرد: اشغالگران تا این لحظه درباره حمله به رفح تردید دارند، زیرا از تجاوز خود به غزه هیچ دستاوردی نداشته‌اند. مقاومت به آرزو‌های بنیامین نتانیاهو درباره طرح بزرگ صهیونیستی در منطقه پایان داد.

وی تصریح کرد: برغم ارزش و بزرگی برخی اشخاص، مقاومت به هیچ یک از آن‌ها وابسته نیست بلکه یک مقاومت فلسطینی خالص است.

عضو ارشد جنبش حماس، گفت: روابط میان اجزای محور مقاومت با خون و فداکاری درهم تنیده است و تبلغیات سیاه دشمن نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

حمدان افزود: مقاومت فلسطین به محور مقاومت امید بسته است و ایمان دارد این مسیر به آزادسازی فلسطین منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: همراهی کنست رژیم صهیونیستی با نتانیاهو در مخالفت با تشکیل کشور مستقل فلسطین، ثابت کرد که تنها گزینه و مسیر ملت فلسطین، مقاومت است.

در پی انتشار اخباری مبنی بر تصمیم احتمالی آمریکا برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین، طرحی در کابینه رژیم صهیونیستی در مخالفت با مواضع آمریکا به تصویب رسید که پارلمان رژیم نیز عصر چهارشنبه با طرح مذکور موافقت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که کنست (پارلمان رژیم اشغالگر) با طرح پیشنهادی کابینه این رژیم مبنی بر مخالفت با هرگونه به رسمیت شناخته شدن یک طرفه کشور مستقل فلسطین، موافقت کرد.

بر پایه این گزارش، ۹۹ عضو کنست به این طرح پیشنهادی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رای مثبت دادند.

کابینه رژیم صهیونیستی یکشنبه ۲۹ بهمن با طرح پیشنهادی بنیامین نتانیاهو برای مخالفت با هرگونه به رسمیت شناخته شدن یکجانبه کشور مستقل فلسطین موافقت کرد.

منبع: ایرنا

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها