آخرین اخبار
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
بازدید:۳۰۴
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق موتورسیکلت و دو مالخر خبر داد و گفت: از مخفیگاه مالخران ۹ دستگاه موتورسیکلت گران قیمت کشف شد.
کد خبر : ۷۱۹۲۹

 

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه موتورسیکلت بررسی موضوع در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

 


وی افزود: کارآگاهان با حضور در محل‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت‌ها توسط ۴ سارق انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تطبیق مشخصات ظاهری یکی از سارقان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای به دست آمد متهم سابقه‌دار نبوده و به علت کم سن و سال بودن فاقد سابقه می‌باشد.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه ابراز داشت: با تلاش کارآگاهان هویت و مخفیگاه این سارق در جنوب تهران شناسایی شد و در گامی دیگر کارآگاهان موفق شدند سایر همدستان وی را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران به دستگیری ۴ سارق در عملیات‌های مختلف و منسجم اشاره کرد و گفت: متهمان در پی جویی‌های انتظامی به سرقت موتورسیکلت‌های گران قیمت با همکاری یکدیگر در سطح شهر تهران و فروش اموال مسروقه به دو مالخر اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در ادامه بررسی‌های پلیسی مخفیگاه مالخر شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی هر دو مالخر در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه موتورسیکلت گران قیمت در مدل‌های بنلی و آپاچی کشف شد.

این مقام ارشد پلیسی با بیان اینکه تاکنون ۵ مال باخته شناسایی شدند در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها