آخرین اخبار
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
بازدید:۴۸۹۶
صد آنلاین | تحقیقات برای شناسایی فردی که کارگر شهرداری را از پل نیایش پایین پرت کرد و مرگ او را رقم زد منجر به دستگیری متهمی شد که مدعی است تصمیم داشته مانع از سرقت پرچم‌های نصب شده روی پل شود.
کد خبر : ۷۱۵۰۰

 

به گزارش صد آنلاین ، کارگران شهرداری تهران ساعت 2 بامداد جمعه 20 بهمن ماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند همکارشان را جلوی چشمشان به قتل رسانده‌اند.

 

به این ترتیب ماموران در محل حضور یافتند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. پس از آن بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان قرار دادند و بازپرس محسن اختیاری همراه تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

کارگرانی که شاهد قتل همکار خود بودند گفتند: همکار ما که 20 سال داشت به طرز مشکوکی کشته شد. زمانی که این اتفاق افتاد ما در روگذر اتوبان نیایش کار می‌کردیم و مشغول شست و شوی نرده‌ها و کناره‌های پل بودیم و نظافت می‌کردیم. ناگهان یک خودروی پژو پرشیای مشکی که چند نفر سوارش بودند، توقف کرد. راننده  پیاده شد و به سمت همکار جوان ما رفت که مشغول کار خودش بود.راننده پرشیا دوست 20 ساله ما را بدون هیچ دلیل یا گفت‌وگویی از پل به پرت کرد. سپس سوار خودرو شد و با همراهانش فرار کرد. وقتی به خودمان آمدیم و سراغ دوستمان رفتیم، دیدیم خون آلود است و سخت نفس می‌کشد، چون علاوه بر سقوط از پل چند خودرو هم به او زدند. در نهایت همه این آسیب‌ها باعث فوت دوستمان شد.

دوستان مقتول می‌گویند: ما راننده و افرادی را که با او همراه بودند، نمی‌شناختیم و اصلا نمی‌دانیم چرا این کار را کرد.

پس از آن با توجه به ماجرای مرموز این قتل پرونده‌ای تشکیل شد و بازپرس اختیاری دستور داد دوربین‌های مداربسته حوالی محل حادثه بررسی شود. در نهایت پس از یک هفته فردی که کارگر شهرداری را از پل پایین پرت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مرد که در تهران بازداشت شده، مدعی است: از آن مسیر عبور می‌کردیم و فکر کردم افرادی دارند پرچم‌های نصب شده روی پل را سرقت می‌کنند یا می‌خواهد به آنها اهانت کنند. به پلیس هم زنگ زدم که بررسی کنید. بعد  خودم جلو رفتم و درگیر شدم و یکی از آنها را هل دادم که به پایین پرت شد و فوت کرد. اصلا نمی‌دانستم آنها کارگر شهرداری هستند و برای نظافت و درست کردن پرچم‌ها آمده‌اند.

در پی این ادعا بازپرس جنایی دستور بازداشت موقت این مرد و ادامه تحقیقات را صادر کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
بازداشت موقت ؟؟!! یهویی جوون ۲۰ ساله رو از بالای پل پرت کرده جلو ماشین های عبوری ، اونوقت میگین بازداشت موقت ؟؟؟ اینو باید بدن دست اولیای دم که از همونجا پرتش کنن پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
غلط کرده جوان بیست ساله مردمو کشته. حالا بهانه میاره مرتیکه عوضی رو باید اعدام کنند ..مگه میشه با حدس و گمان. دست به قتل کسی زد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
باید سریع اعدام بشه این حروم زاده
پربیننده‌ها پربحث‌ها