آخرین اخبار
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
بازدید:۳۰۶
صد آنلاین | سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کردند، خبر داد.
کد خبر : ۷۱۴۷۱

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ  رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان شامل سرقت از منازل مسکونی، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

 

 

 

 


این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران سریعا به محل اعزام و به شیوه کشف نوین جرم و تحقیقات محلی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و سرانجام در روز بیست و هفتم بهمن ماه به همراه حکم قضایی وارد مخفیگاه متهمان شده و با استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به دستگیری ۵ نفر متهم شدند.

سرهنگ رسول بهرامی افزود: از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات سرقت و تعداد ۳ عدد قالیچه دستبافت سرقتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و به کلانتری دلالت گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده در سرقت از منازل خاطرنشان کرد: ۲ نفر از شاکیان متهمان را مورد شناسایی قرار داده و متهمان به ۱۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر اعتراف نمودند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: متهمان همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده و شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

 

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها