آخرین اخبار
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
بازدید:۱۰۰۴
صد آنلاین |  رئیس پلیس فتای استان یزد از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختری جوان، موجب هتک حیثیت وی شده بود، خبر داد.
کد خبر : ۷۱۴۶۵

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ «حسن ابوالحسینی» در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار تصاویر شخصی یک دختر جوان، با توجه به اهمیت پرونده موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان یزد قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 


وی افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که خواستگار سابق شاکی، با به دست آوردن تصاویر خصوصی ایشان و ایجاد یک صفحه در اینستاگرام، تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده است.

رئیس پلیس فتای استان بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوط متهم را دستگیر کردند.

ابوالحسینی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و در بازجویی اولیه انجام‌ شده مشخص شد که متهم به دلیل شنیدن جواب رد اقدام به انتشار تصاویر شاکی در فضای مجازی کرده است.

وی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: مراقبت از حریم خصوصی و دقت در نگهداری اطلاعات شخصی یک وظیفه عمومی برای همه کاربران فضای مجازی است و چنانچه شخصی حریم خصوصی دیگران را نقض نماید، برابر قانون مجرم بوده و تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس یزد، رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

4566/ب

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها