۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
بازدید:۲۶۳
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح خلع سلاح با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و کشف 47 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر : ۷۰۷۰۴

 

به گزارش صد آنلاین ، پایگاه خبری قشم نوشت: «مهدی بشارتی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان امروز از اجرای طرح خلع سلاح با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و کشف ۴۷ قبضه سلاح جنگی و شکار غیرمجاز در ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد و در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف ارتقاء احساس امنیت ذهنی و عینی و همچنین تامین آرامش عمومی و به منظور برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد.

 

 

 

 


او افزود: در اجرای این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته تعداد ۱۵ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

 

این مسئول انتظامی استان اظهار داشت : دربازرسی از منازل و مخفیگاه‌های متهمان تعداد ۲۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۵ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و ۱۹۱ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز بصورت مستمر و با اقتدار در سطح استان اجرا می شود.

بشارتی در پایان یکی از تاثیرات مهم اجرای این طرح را کاهش دسترسی مجرمین و افراد فرصت طلب به موارد ممنوعه مانند سلاح و مهمات غیر مجاز و کاهش وقوع جرائم ازجمله جرائم خشن و ارتقاء ضریب امنیت عمومی و اجتماعی عنوان کرد.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها