آخرین اخبار
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
بازدید:۸۱۷
صد آنلاین | کارآگاهان جنایی تهران در تلاش برای دستگیری فردی هستند که بعد از قتل یک کارگر شهرداری در اتوبان نیایش فرار کرد.
کد خبر : ۷۰۲۹۵

انگیزه نامعلوم در قتل شبانه کارگر شهرداری/ ناگهان همکاران را کشتند

 
 

به گزارش صد آنلاین ، کارگران شهرداری تهران ساعت 2 بامداد جمعه 20 بهمن ماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند که همکارشان را جلوی چشمشان به قتل رسانده‌اند.

 

 

 

 


به این ترتیب ماموران در محل حضور یافتند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. پس از آن بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان قرار دادند و بازپرس محسن اختیاری همراه تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

کارگرانی که شاهد قتل همکار خود بودند گفتند: همکار ما که 20 سال داشت به طرز مشکوکی کشته شد. زمانی که این اتفاق افتاد ما در روگذر اتوبان نیایش کار می‌کردیم و مشغول شست و شوی نرده‌ها و کناره‌های پل بودیم و نظافت می‌کردیم. ناگهان یک خودروی پژو پرشیای مشکی که چند نفر سوارش بودند، توقف کرد. راننده  پیاده شد و به سمت همکار جوان ما رفت که مشغول کار خودش بود.راننده پرشیا دوست 20 ساله ما را بدون هیچ دلیل یا گفت‌وگویی از پل به پرت کرد. سپس سوار خودرو شد و با همراهانش فرار کرد. وقتی به خودمان آمدیم و سراغ دوستمان رفتیم، دیدیم خون آلود است و سخت نفس می‌کشد، چون علاوه بر سقوط از پل چند خودرو هم به او زدند. در نهایت همه این آسیب‌ها باعث فوت دوستمان شد.

دوستان مقتول می‌گویند: ما راننده و افرادی را که با او همراه بودند، نمی‌شناختیم و اصلا نمی‌دانیم چرا این کار را کرد.

در حال حاضر با توجه به ماجرای مرموز این قتل پرونده‌ای تشکیل شده و بازپرس اختیاری دستور داده دوربین‌های مداربسته حوالی محل حادثه بررسی شود. همچنین کارآگاهان اداره دهم هم ماموریت دارند عامل اصلی ماجرا را پیدا کنند.

4561/ب
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها