۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
بازدید:۱۹۰
صد آنلاین | پلیس در حال تحقیق درباره مرگ مردی معتاد است که به نظر می رسد بر اثر یک حادثه جان باخته است.
کد خبر : ۷۰۲۴۳

 

به گزارش صد آنلاین ، شامگاه چهارشنبه هجدهم بهمن جاری ماموران فوریت‌های پلیسی 110 پایتخت از کشف جسد مرد جوانی مطلع شدند که جسدش در خانه‌ای حیاط دار و در  نزدیک مسیر سرویس بهداشتی افتاده بود.

 

 

 

 

 


 

 

 

با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد مرد جان باخته سرش شکسته و فوت شده است.به همین دلیل در بررسی اولیه به نظر رسید که قتلی رخ داده باشد بنابراین ماموران کلانتری پس از اطلاع موضوع به بازپرس کشیک قتل و کسب دستورات لازم، تحقیقات از همسایه‌ها را در اولویت قرار دادند.

در این مرحله معلوم شد متوفی با مرد دیگری که همخانه‌اش بوده در زیر زمین اجاره‌ای همان ساختمان زندگی می‌کرد. به این ترتیب ماموران به ماجرا مشکوک شدند و همخانه او را بازداشت کردند. مرد بازداشت شده در اظهاراتش گفت: هر دو ما معتاد هستیم او خانواده‌اش را ترک کرده بود و تنها زندگی می‌کرد. ما در پاتوق معتادان با هم دوست شدیم و از پنج ماه قبل با هم این زیرزمین را اجاره کردیم و زندگی می‌کردیم.

مرد معتاد ادامه داد: دوستم از زیر زمین برای استفاده از سرویس بهداشتی به حیاط رفت و برنگشت. به همین خاطر دنبالش رفتم و دیدم کف حیاط افتاده و سرش شکسته است. همان موقع اورژانس را خبر کردم و امدادگران که آمدند فهمیدیم مرده است.

در تحقیقات بعدی اعضای خانواده متوفی شناسایی شدند و گفتند از کسی شکایت ندارند.

در نهایت با بررسی‌هایی که کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران  انجام دادند معلوم شد قتلی رخ نداده است و پسر معتاد بر اثر از دست دادن تعادلش زمین خورده و فوت شده است. با این وجود تحقیقات برای قطعی شدن نتایج اولیه ادامه دارد و همخانه او همچنان در بازداشت است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها