آخرین اخبار
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۸
بازدید:۱۸۴
صد آنلاین | تحقیقات در مورد سقوط مرگبار مردی که پس از پرت شدن از پل عابر با چند ماشین برخورد کرد و جان خود را از دست داد، در جریان است.
کد خبر : ۷۰۲۳۹

 

به گزارش صد آنلاین ، ساعت 9 و 30 دقیقه شامگاه 18 بهمن ماه رهگذری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد، مرد پا به سن گذاشته‌‌ای از پل عابری در  نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی سقوط و با چند خودرو برخورد کرد و  فوت شد.

 
 
 
 
 
 

با بررسی جیب‌های مرد فوت شده کارت بانکی پیدا شد که هویتش را برای ماموران فاش کرد .با شناسایی خانواده‌ متوفی  معلوم شد، او 65 ساله است و بقالی دارد. همچنین خانواده‌اش از مشکلات مالی او صحبت کردند و گفتند او دو ساعت قبل از مغازه به خانه رفت، بعد هم گفت کار دارد و بیرون رفت. بعد از آن خانواده دیگر از او خبر نداشتند تا اینکه در تماس پلیس خبردار شدند فوت کرده است. با ادامه بررسی‌ها معلوم شد این مرد بدهکار بوده و از گفته‌های خانواده اینطور به نظر رسید که به خاطر بدهی و مشکلات مالی به زندگی خود پایان داده است.

در حال حاضر هنوز احتمال قتل در این پرونده منتفی نشده است و تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها