آخرین اخبار
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
بازدید:۱۳۶
صد آنلاین | ویتنام با توجه به موقعیت ویژه‌ای که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی لوکس و در عین حال مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌رود.
کد خبر : ۷۰۱۱۷

به گزارش صد آنلاین ، ویتنام با توجه به موقعیت ویژه‌ای که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی لوکس و در عین حال مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌رود. آب و هوای این کشور و همینطور جاذبه‌های طبیعی آن سبب شده تا سالانه گردشگران زیادی این شهر را برای اقامت خودشان انتخاب کنند. جاذبه‌ای که در این مطلب می‌خواهیم درباره آن خدمتتان شرح دهیم، خلیج هالونگ بای در ویتنام است. این خلیج مطابق با لیست تازه منتشر شده در (World Travel Awards) یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری آسیا انتخاب شده است

 

 

 

 


 

تور هوشی مینه و هانوی و هالونگ بی ویتنام

 


همانطور که در بالا هم اشاره کردیم خلیج‌ها لونگ یکی از محبوب‌ترین و زیبا‌ترین جاذبه‌های گردشگری در ویتنام است؛ هنگامی که به خلیچ‌ها لونگ در ویتنام وارد می‌شوید با منظره‌ای از درختان سر به فلک کشیده و جزایر کوچک و آب زمردین مواجه خواهید شد. به طوری که احساس می‌کنید یکی از عجایب هفتگانه طبیعی را دیده اید. همچنین باید بدانید که این جزیره‌ی زیباد در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. شاید در کل قاره‌ی آسیا همچین جاذبه‌ها هیچ جا پیدا کنید، پس می‌توان گفت یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری را در این کشور خواهید.
خلیج‌ها لونگ در ویتنام در خلیج تونکین قرار گرفته است و در کل ۱۶۰۰ جزیره‌ی بزرگ و کوچک خارج العاده را در خود جای داده است. هزاران ستون آهنگی مرتفع و طبیعی در این جزیره که هر کدام دارای شکل‌های مختلفی هستند سبب شده تا جلوه‌ی ویژه‌ای در این خلیج به وجود بیاید. جذابیت عمده‌ها لونگ را در اطراف ستون‌های آهکی و سرسبز که سر از آب شفاف و فیروزه‌ای دریا به در آورده اند، می‌توان دید. غار‌ها و طاق‌های سنگی آهکی در ساحل‌ها لونگ به چشم می‌خورند و یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه فرد برج‌های سنگی‌ها لونگ، زوایای نرم و کروی ستون هاست که در گذر زمان و بر اثر فرسایش آبی ایجاد شده اند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها