آخرین اخبار
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
بازدید:۶۹۱
صد آنلاین | مازیچال، نام دهکده‌ای زیبا در نزدیکی کلاردشت است که با ارتفاع ۲۶۰۰ متری، شما را بالاتر از ابر‌ها نگه می‌دارد.
کد خبر : ۷۰۰۶۶

به گزارش صد آنلاین ، مازیچال، نام دهکده‌ای زیبا در نزدیکی کلاردشت است که با ارتفاع ۲۶۰۰ متری، شما را بالاتر از ابر‌ها نگه می‌دارد. این روستا از مقاصد گردشگری و جا‌های دیدنی کلاردشت در استان مازندران به شمار می‌رود. ایستادن در ارتفاعات مازیچال و نگاه به اقیانوس ابر مقابل چشمتان، احساسی وصف‌ناشدنی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. اگر به‌دلایل طبیعی نیز پدیده اقیانوس ابر تشکیل نشود، وسعت دیدتان از چالوس تا نزدیکی‌های رامسر خواهد بود.

 

 

 

 


 

 

 

 


دسترسی به مازیچال
برای سفر به مازیچال از جاده چالوس به مرزن آباد بروید. سپس به‌سمت کلاردشت تغییر مسیر دهید. از میدان اصلی کلاردشت حدود هفت کیلومتر در جاده عباس‌آباد برانید تا به ابتدای جاده مازیچال برسید. از ابتدای جاده خاکی مازیچال، ۱۷ کیلومتر به‌سمت ارتفاعات حرکت می‌کنید تا به دشتی برسید. حالا شما در ارتفاعات مازیچال هستید.

بهترین زمان سفر به مازیچال
در فصل پاییز، جنگل‌های ابتدای جاده مناظر زیبا و رویایی دارند و در بهار، ارتفاعات پوشیده از گل‌های فصلی زیبا است و مناظر برفی قله‌های اطراف جلوه نمایی می‌کند. مناسب‌ترین فصل نیز برای اقامت شبانه، تابستان است. با تمام این اوصاف بهترین زمان سفر به مازیچال از نیمه بهار آغاز می‌شود و تا اواخر تابستان ادامه می‌یابد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها