آخرین اخبار
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶
بازدید:۴۱۵
صد آنلاین | رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در هدایت و عدم موفقیت در جنگ غزه به دنبال همراه کردن آمریکا در این جنگ و غرق کردن این کشور در باتلاق جنگ غزه است.
کد خبر : ۶۹۸۳۳

رژیم صهیونیستی به دنبال غرق کردن آمریکا در باتلاق جنگ غزهبه گزارش صد آنلاین ،  در حالی ۱۲۷ روز از جنگ غزه می‌گذرد، شاهد هستیم که ارتش اشغالگر و نامشروع رژیم صهیونیستی در دستیابی به تمامی اهداف و برنامه‌های خود در حمله نظامی به غزه ناکام مانده و با شکست قطعی و سنگینی روبرو شده است. موضوعی که موجب شده تا سران و مقامات تل‌آویو به منظور کاهش سنگینی این شکست و ناکامی بر روی خود و ارتش متجاوز خود و همچنین کنترل افکار عمومی داخل به دنبال همراه کردن آمریکا با خود در جنگ غزه باشند.

 

 

 

 

 

 


اما موضوع بسیار مهمی که موجب شده تا رژیم صهیونیستی به دنبال همراه کردن آمریکا با خود در جنگ غزه باشد تداوم ناکامی‌ها و کامل شدن شکست‌ها در میدان نبرد غزه است. زیرا رژیم صهیونیستی در ابتدای تجاوز خود به غزه اهدافی همچون نابودی کامل گروه حماس، از بین بردن فرماندهان این گروه مقاومت اسلامی فلسطینی و همچنین کوچاندن مردم غزه به خارج از سرزمین‌های فلسطین اشغالی را به عنوان دلایل آغاز جنگ در غزه اعلام کرده بود.

این در حالی است که امروز بیش از چهار ماه از آغاز جنگ غزه و حمله نظامی رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد و سران و مقامات رژیم صهیونیستی که توان و قدرت نظامی خود را ناکافی برای مقابله و نابودی حماس می‌بینند تنها راه چاره برای قطه زنجیره‌های شکست خود و دستیابی به پیروزی را همراه کردن ارتش آمریکا با خود می‌دانند تا بلکه آمریکا بتواند رژیم صهیونیستی را از بحران و باتلاقی که در آن افتاده نجات بدهد.

از طرف دیگر عاملی مهم دیگری هم که موجب شده تا رژیم صهیونیستی سودای همراه کردن آمریکا را با خود در جنگ غزه داشته باشد و هم اکنون هم به دنبال طراحی و برنامه‌ریزی برای باز کردن پای آمریکا در این جنگ چهار ماهه بی‌حاصل و از حالا شکست خورده باشد، حمایت و پشتیبانی همیشگی این کشور از «اسرائیل» است.

اما در شرایطی شاهد حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا از این رژیم کودک‌کش نامشروع هستیم که این کشور و دیگر کشور‌های اروپایی وظیفه دارند تا با رایزنی و دیپلماسی فعال مانع از تداوم جنگ غزه و کشتار و قتل‌عام بیش از پیش مردم غزه توسط ماشین جنگی رژیم صهیونیستی شوند.

البته گروه‌های مقاومت فلسطینی و گروه‌های مقاومت عضو محور مقاومت با توجه به تجربه گذشته از عملکرد آمریکا و نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی منتظر این نماندند که آمریکا و سازمان‌های جهانی اقدامی را در این رابطه انجام بدهند و خودشان به صورت مستقیم و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه غزه وارد میدان نبرد با رژیم صهیونیستی شدند.

موضوع مهم و اساسی در ماجرای بحران جنگ غزه این است که تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های حقوق بشری بار‌ها و بار‌ها به آمریکا متذکر شده و هشدار دادند که نباید در جنگ غزه و نسل‌کشی فلسطینیان از رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی حمایت و پشتیبانی کند. چرا که آمریکا در صورت هرگونه تجهیز ارتش متجاوز و اشغالگر این رژیم نامشروع در تمامی کشتار‌ها و قتل‌عام‌های سران و مقامات تل‌آویو شریک خواهد بود.

از طرف دیگر از هم اکنون ناقوس حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح نواخته شده است. موضوعی که اگر رنگ حقیقت به خود بگیرد بی‌شک شاهد به راه افتادن حمامی خون در این شهر خواهیم بود که همین موضوع خود به خود موجب خواهد شد شرایط منطقه خطرناک‌تر و بحرانی‌تر از قبل شود و بالطبع احتمال اینکه پای آمریکا هم به این جنگ باز شود افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که ادامه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های حساب نشده و خطرناک آمریکا از رژیم صهیونیستی به خصوص در جریان جنگ غزه هیچ نتیجه‌ای به جز شکست و ناکامی هرچه بیشتر برای این رژیم نامشروع و اشغالگر و انزوا و منفور شدن بیش از پیش برای آمریکا نخواهد داشت و سران و مقامات واشنگتن اگر عاقل باشند، مانع از آن می‌شوند که رژیم صهیونیستی آن‌ها را با خود در باتلاق جنگ غزه غرق کند.

4561/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها