آخرین اخبار
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
بازدید:۶۰۵
صد آنلاین | ماموران پاسگاه کُرک این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی از فعالیت غیرمجاز یک نفر در حوزه نگهداری و توزیع خارج از شبکه گازوئیل و بنزین مطلع و بررسی دقیق موضوع را در دستور کار قرار دادند.
کد خبر : ۶۹۵۳۹
به گزارش صد آنلاین ، فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک متهم با ۵۷ کارت سوخت خودروهای بنزین و گازوئیل‌سوز در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل وی بیش از ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق کشف شده است.
 
 
 
 

 
سرهنگ یوسف سلیمانی روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران پاسگاه کُرک این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی از فعالیت غیرمجاز یک نفر در حوزه نگهداری و توزیع خارج از شبکه گازوئیل و بنزین مطلع و بررسی دقیق موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
وی ادامه داد: مأموران در ادامه این فرد را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۵۷ کارت سوخت مربوط به خودروهای بنزین و گازوئیل‌سوز کشف و در بازرسی از منزل وی نیز بیش از ۲ هزار لیتر بنزین قاچاق کشف کردند.
 
این مسئول انتظامی اظهار داشت: این متهم اهل شرق کشور بوده و با اجاره یک منزل در بم، ماهانه چند هزار لیتر سوخت را از طریق خودروهای سبک و سنگین به شرق کشور انتقال می‌داده است.
 
فرمانده انتظامی بم خاطرنشان کرد: این متهم پس از واکاوی درباره نحوه دستیابی به این تعداد کارت سوخت به مراجع قضایی معرفی شد و جا دارد از نقش‌آفرینی مردم در زمینه گزارش این‌گونه موارد به پلیس که زمینه‌ساز ناامن‌سازی محیط برای فعالیت‌های مجرمانه می‌شود قدردانی کنیم.
 
 
4561/ب
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها