آخرین اخبار
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
بازدید:۴۵۹
صد آنلاین | اگر تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا برسد، احتمالا شاهد یک آشتی کنان بزرگ در اردوی این تیم میان امیر قلعه‌نویی و یکی از بزرگان فوتبال کشورمان خواهیم بود.
کد خبر : ۶۹۴۷۲

طبق هنگی‌های انجام شده قرار است خداداد عزیزی چهره ماندگار فوتبال ایران برای تماشای فینال جام ملت‌های آسیا به سوی قطر پرواز کند و به احتمال فراوان جمعه تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد.

 


خداداد به عنوان مهمان ویژه جدال نهایی را از نزدیک تماشا می‌کند و البته با توجه به شناختی که از او داریم، احتمالاً برای روحیه دادن به بچه‌های تیم ملی (اگر ما به فینال برسیم) حتماً قبل از جدال نهایی خودش را به اردوی ایران می‌رساند و با همه ملی‌پوشان خوش و بش خواهد کرد. خداداد عزیزی چند ماه قبل به عنوان مشاور فنی و یکی از اعضای کادر مربیگری تیم ایران انتخاب شد ولی پس از بازی با ازبکستان به خاطر اختلاف با سایر مربیان و البته امیر قلعه نویی ترجیح داد از سمت خودش کناره گیری کند. بعد از آن ماجرا اگرچه خداداد و سرمربی تیم ملی علیه همدیگر به طور مستقیم مصاحبه نکردند اما کاملاً مشخص بود که رابطه‌شان بسیار سرد شده و حتی شایعاتی مبنی بر قهر آنها مطرح است ولی در صورتی که تیم ملی به فینال برسد و خداداد در قطر راضی شود به اردوی ایران برود، حتماً با برخورد گرم امیر قلعه نویی و دستیارانش مواجه شده و این اختلاف حل می‌شود.

به این ترتیب خداداد عزیزی که این روزها در شبکه ورزش برنامه دارد، غایب بزرگ تلویزیون در شب فینال خواهد بود.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها