آخرین اخبار
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
بازدید:۶۱۰
صد آنلاین |   سعید عزت اللهی به همراه امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با قطر شرکت کرد.
کد خبر : ۶۹۲۶۵

سعید عزت اللهی: انتخاب داور عرب زبان برای ما جای سوال دارد!

سعید عزت اللهی در ابتدا گفت:

در ابتدا جا دارد از کشور قطر به خاطر برگزاری این تورمنت تشکر کنم. بعد از جام جهانی که افتخار آسیا بودند و به خوبی برگزارش کردند، تورنمنت بزرگ قاره آسیا را برگزار می کنند. تشکر می کنم بابت این میزبانی و تمام امکاناتی که برای تیم ها فراهم کردند. بابت صعودشان به نیمه نهایی به آنها تبریک می گویم. قطر به خاطر میزبانی از انگیزه های بالایی برخوردار است. مدافع عنوان قهرمانی و تیمی بسیار قابل احترام هستند. بازی سختی در پیش رو داریم. دوره قبل هم به این مرحله رسیدیم و می دانیم چه جای حساسی است. با همه خوبی ها و شیرینی هایی که بازی ژاپن داشت، فعلا باید این بازی را فراموش کنیم. بچه ها این کار را انجام داده اند و تمرکز ما روی بازی فرداست. با توجه به تدابیری که کادر فنی دارد، می خواهیم برای مردم مان بجنگیم و آنها را شاد کنیم.

او افزود:

همچنین می خواهم در مورد تایم استراحت این دوره از مسابقات صحبت کنم. یک مقدار این تایمینگ فشار به بازیکنان می آورد. بعد از بازی پرفشار، کار بازیکن و کادر فنی و کادر پزشکی سخت می شود اما خوشحالیم همه اعضای تیم ملی با همه وجودشان کار کردند.

سعید عزت اللهی گفت:

انتخاب داور عرب زبان هم برای ما جای سوال دارد. قطر هم کشور عرب زبان خلیج فارس است و فکر نمی کردیم داور از کشور عرب حوزه خلیج فارس بگذارند. ایران تیمی حرفه ای با کادر حرفه ای است که بدون فکر به این موضوعات با تمام وجود وارد زمین می شود.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
واهمه در ستاد پزشکیان/چرا ماشین دروغ‌پردازی علیه ستاد جلیلی سرعت گرفته است؟