آخرین اخبار
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
بازدید:۹۷۵
باشگاه رئال مادرید برای حذف کارت زردی که اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی این تیم، در بازی شب گذشته دریافت کرد شکایت خواهد کرد.
کد خبر : ۶۸۴۵۰

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا روبروی ختافه قرار گرفت و موفق شد این تیم را با دو گل از سر راه بردارد. 

 

 

 


  • این پیروزی و کسب سه امتیاز حساس این دیدار باعث شد که شاگردان کارلو آنچلوتی بار دیگر به صدر جدول رقابت‌های لالیگا برگردند و حالا با قدرت بیشتری آماده مسابقه حساس هفته آینده برابر اتلتیکو مادرید خواهند بود که تنها شکست این فصل‌شان را رقم زده است.

 




اما اتفاق بدی که در این بازی برای آنها رخ داد مربوط به کارت زردی بود که شوامنی در دقیقه دوم وقت‎‌های تلف شده دریافت کرد و باعث شد که تعداد کارت‌های زردش در این فصل به پنج برسد و به همین دلیل فرصت حضور در دربی را از دست بدهد. 

 

 

شکایت رئال: دربی بدون ستاره فرانسوی نمی‌شود!

 

اما اتفاق مهمی که رخ داده این است که او به دلیل تکلی که روی پای بازیکن حریف زده بود کارت گرفت و پس از آن کمک داور اعلام کرد که این موقعیت آفساید بوده است و به همین دلیل مدیران رئال قصد دارند برای پاک شدن این کارت فرجام خواهی کنند. 

 

 



آنها امیدوار هستند که نتیجه این شکایت به سود آنها باشد و این ستاره فرانسوی بتواند در بازی حساس و حیثیتی برابراتلتیکو به کمک تیمش بیاید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها