آخرین اخبار
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
بازدید:۳۶۶
«در چارچوب جنایت‌های نسل‌کشی، دشمن صهیونیستی برخی غیرنظامیان را بازداشت سپس به شهادت می‌رساند. دشمن صهیونیستی در راستای اهانت به کرامت انسانی فلسطینی‌ها را قبل از به شهادت رساندن برهنه و عریان می‌کند. دشمن صهیونیستی فرزندان غزه را با موشک‌های آمریکایی، انگلیسی، آلمانی و کشورهای دیگر به قتل می‌رساند».
کد خبر : ۶۸۴۰۶

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد اسرائیل با موشک‌های آمریکا، انگلیس، آلمان و کشور‌های غربی فرزندان غزه را به شهادت می‌رساند.

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن روز سخنرانی روز پنجشنبه خود درباره آخرین تحولات غزه گفت که «دشمن صهیونیستی به انواع جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد و در نتیجه آن روزانه صد‌ها نفر شهید و مجروح می‌شوند».

او تاکید کرد: «در چارچوب جنایت‌های نسل‌کشی، دشمن صهیونیستی برخی غیرنظامیان را بازداشت سپس به شهادت می‌رساند. دشمن صهیونیستی در راستای اهانت به کرامت انسانی فلسطینی‌ها را قبل از به شهادت رساندن برهنه و عریان می‌کند. دشمن صهیونیستی فرزندان غزه را با موشک‌های آمریکایی، انگلیسی، آلمانی و کشور‌های دیگر به قتل می‌رساند».

الحوثی گفت که در جریان تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به غزه ۳۴هزار فلسطینی شهید و مفقود شدند.

مظلومیت مردم غزه گریبان غرب را خواهد گرفت

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: «رنج و مظلومیت بزرگ مردم غزه، لعنت و نفرینی است که گریبان آمریکا، اسرائیل و حامیان آن‌ها را خواهد گرفت. دشمن اسرائیلی با تمام وقاحت و پا گذاشتن بر انسانیت و اخلاق بیمارستان‌ها را به عنوان اهداف اساسی عملیات نظامی خود اعلام می‌کند».

او در ادامه گفت: «۶۵ هزار فلسطینی در تجاوز‌های رژیم صهیونیستی مجروح شدند که اغلب آن‌ها به دلیل اوضاع وخیمی که دارند به شهادت خواهند رسید. دشمن نمی‌خواهد کسانی که خدمات‌رسانی می‌کنند در بیمارستان‌ها بمانند و دارو نیز از بین برود، بنابراین برخی کادر‌های پزشکی را شهید و برخی دیگر را بازداشت می‌کند. بیماران غزه اکنون رنج فراوان دارند و بیماری‌های واگیردار میان آوارگان منتشر شده است».

الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: «حقوق‌بشر و قوانین بین‌المللی زمانی که با منافع آمریکا و اسرائیل در تضاد باشد بی‌اعتبار می‌شوند. در کنار کشتار و ویرانی و تخریب و آوارگی، دشمن صهیونیستی آژانس آنروا را هدف قرار می‌دهد و آمریکا به طور کامل از آن حمایت می‌کند. هجمه علیه آنروا بعد از حکم دیوان بین‌المللی دادگستری در راستای توقف جنایت‌های نسل کشی در غزه به وجود آمد».

هدف قرار دادن آوارگان در مدارس سازمان ملل حجم طغیانگری آمریکا را نشان می‌دهد

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: «آمریکا پرچمدار هجمه‌ها علیه آژانس آنرواست وکشور‌های دیگر را به توقف حمایت‌های محدود و ناچیز خود از این آژانس تشویق کرد. آمریکا تلاش می‌کند هیچ چیزی برای ملت فلسطین باقی نماند و امنیت فلسطینی‌ها از بین برود. ملت فلسطین دیگر حتی در مدارس آنروا هم امنیت ندارد. هدف قرار دادن آوارگان در مدارس آنروا حجم طغیانگری آمریکا و شکست اخلاقی غرب را نشان می‌دهد».

رهبر انصارالله یمن همچنین افزود: «کشور‌های بزرگ هیچ‌گونه تحرک جدی در راستای توقف ظلم و جنایت اسرائیل علیه ملت فلسطین اتخاذ نکردند. حکم دیوان بین‌المللی دادگستری ضعیف بود و حکم عادلانه منع تجاوز‌ها و توقف محاصره ملت فلسطین است. جامعه بین‌المللی همچنان در خصوص مظلومیت مردم فلسطین و توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضعیف بوده وگام جدی اتخاذ نکرده است».

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها