آخرین اخبار
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
بازدید:۵۰۱
صد آنلاین | روزهای تلخ تابستان استقلال پس از جابجایی مدیریت این باشگاه و رفتن حجت کریمی این بار با شباهت زیادی در زمستان تکرار شد.
کد خبر : ۶۸۳۱۵

در تابستان سال جاری و پس از کش و قوس‌های شدید بین سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و جوانان و کادر مدیریتی باشگاه استقلال شاهد استعفای مدیریت قبلی باشگاه بودیم. جایی که در نهایت سید حجت کریمی  تاب فشارهای وارد شده از سازمان خصوصی‌سازی را نیاورد و قید همکاری با استقلال را زد.


پس از حضور علی خطیر و در همان روزهای نخست عنوان شد که این مدیر تازه وارد هیچ علاقه‌ای به همکاری با جواد نکونام ندارد. برخی این عدم تمایل را به افراد دیگری نسبت می‌دادند، همان هایی که با جدایی حجت کریمی موافق و از انتخاب نکونام ناراحت بودند.

انتشار صحبت‌های واضح از نکونام در همان برهه علیه خطیر و برعکس، سرانجام پرده از اختلاف شدید این دو برداشت اما در نهایت دیدارهای مکرر آنها در کمپ زنده یاد حجازی و انتشار تصاویر گل و بلبلی از این دو نفر کنار یکدیگر این موضوع را حل و فصل شده به خورد مخاطبان استقلال و فوتبال داد، اما ظاهراً اتفاقات تابستان امسال بار دیگر و حالا در زمستان عیناً در حال تکرار شدن است.

اختلاف نظرها در رابطه با انتخاب بازیکن برای استقلال بین خطیر و جواد نکونام حالا اوج اختلافات این دو را به صفحات روزنامه‌ها و رسانه‌های اینترنتی باز کرده است.

قطعاً اگر قرار باشد بار دیگر اتفاقات تابستان امسال در زمستان عیناً تکرار شود باید منتظر باشیم تا در روزهای آینده گروهی از پیشکسوتان این باشگاه با حضور در دفتر مدیرعامل یا زمین چمن کمپ زنده یاد حجازی این دو را به یکدیگر نزدیک کرده و یک آشتی کنان تکراری بین آنها به راه بیندازند. قطعاً در این میان طیف وسیع و گسترده‌ای از هواداران استقلال بیش از همه از این موضوع نگران خواهند بود که آیا این آشتی کنان هم مانند آشتی کنان تابستان سوری ظاهری است یا واقعی!

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در پایان نیم فصل اول با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با یک و دو امتیاز اختلاف پشت سر استقلال قرار گرفتند. حساسیت در بالای جدول بسیار زیاد است و طرفداران استقلال به همین دلیل بیش از همیشه نگران موقعیت خوب تیمشان برای کسب قهرمانی هستند و شاید به خاطر همین مقابل دفتر باشگاه استقلال تجمع کردند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها