آخرین اخبار
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
پاسخ به کسی که محتلم نمی شود و در مرحله طلاق عاطفی قرار دارد
بازدید:۸۲۱
صد آنلاین | سئوال کاربر : از زمانی که یادم میاد و از دوران بلوغ تا الان ؛ شاید مجموعا و فقط 5 مرتبه توی خواب انزال داشتم و محتلم شدم . اصلا محتلم نمیشم ... ایا از لحاظ سلامتی مشکل دارم و یا طبیعیه ؟؟؟ 
کد خبر : ۶۸۳۱

با توجه به اینکه حدود یه سال و نیمه که هیچ رابطه زناشویی ندارم ( در مرحله طلاق عاطفی و دادگاهی ) بابت نعوظ هم به مشکل خوردم ؛ به طور سیستماتیک و غریزی ؛ میل بسیار بالایی دارم و گرم مزاج هستم و خیلی بهم فشار میاد که حتی بیضه هام درد میگیره ولی نعوظ اصن ایجاد نمیشه . البته من اصلا دکتر نمیرم وفقط با طب سنتی خودمو درمان میکنم که طب سنتی هم گفتن مشکل از اعصاب و کمخونی و غلظت خون هستش . حالا جنابعالی چه دستوری میفرمایید؟؟؟ 

 


سپاسگزارم از جوابتون

سلام


  محتلم شدن در خواب یک مسئله کاملا طبیعی هست  زمانی که منی در بدن انسان تولید میشه اگه از راه طبیعی مثل رابطه زناشویی یا غیر طبیعی مثل خودارضایی از بدن خارج نشد طبیعتا بدن در عالم خواب با کمک خواب جنسی از خود دفع میکنه. بنابراین اگه در خواب زیاد محتلم نشدید مشکلی نیست چون نیاز به دفع منی نداشتید. 

  •  مشکلات و ناراحتی ها و غم وغصه ها روی میل جنسی به شدت اثر منفی میگذارند و هم چنین نعوظ آلت و قوت آن را کم میکنند.  برای برطرف این مشکل در درجه اول سعی کنید  با گذشت و مهربانی آرامش  را برای خود و خانواده و اطرافیانتون به ارمغان بیاورید با به دست آوردن آرامش مشکلات روحی و جسمی و جنسی خود به خود برطرف خواهند شد. و حتما از پزشک مشاورت بگیرید . 



اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها