آخرین اخبار
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
بازدید:۳۴۹
صد آنلاین | در پی رسیدگی نیابت قضائی واصله از تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل و مخفی شدن قاتل در یکی از روستاهای اطراف اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر : ۶۸۰۷۱

به گزارش صد آنلاین ، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری متهم به قتل خبر داد.

 

 

 

 


سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی رسیدگی نیابت قضائی واصله از تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل و مخفی شدن قاتل در یکی از روستاهای اطراف اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی و اقدامات فنی و پلیسی با همکاری پلیس اطلاعات و مأموران اعزامی از تهران، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در خانه باغی دریکی از روستاهای اطراف خراسان شمالی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده پلیس، متهم به قتل در پی نزاع و درگیری در تهران اعتراف کرد، افزود: متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی و پس از قرار بازداشت موقت تحویل مأموران اعزامی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

 
 
4561/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها