آخرین اخبار
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
بازدید:۶۵۱۰
صد آنلاین | زن جوانی که با همدستی دوست دوران دبیرستانش شوهر خود را به قتل رسانده است، جزییات جدیدی از ماجرای قتل را افشا کرد
کد خبر : ۶۷۷۳۳

 

به گزارش صد آنلاین ، دو زن جوان حدود یک هفته پیش به خاطر مشارکت در قتل همسر یکی از آنها بازداشت شدند و تحقیقات جنایی از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد. همسر مقتول در جدید‌ترین اعترافات خود جزییات جدیدی از نحوه قتل شوهرش را شرح داد.

 

وقوع این قتل عصر روز دوم بهمن ماه به ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران گزارش شد. قربانی این جنایت مرد ۲۸ ساله‌ای بود که در خانه‌اش به قتل رسیده بود و زن میانسالی وقوع آن را به ماموران پلیس اطلاع داد. زنی که با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ تماس گرفته بود گفت: دخترم با کمک دوستش شوهر خود را کشته و از من هم کمک خواسته است تا جسد را سر به نیست کنیم.

پس از آن ماموران پلیس در محل حادثه حضور یافتند و جسد مردی به نام گودرز را در حمام خانه پیدا کردند که نایلون پیچ شده و آثار ضربات متعدد چاقو بر بدنش مشهود بود.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات اولیه اعلام کردند مرد جوان با ۱۲ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

همسر مقتول و زن دیگری که دستگیر شده بود، پس از اعتراف به قتل گفتند: ما گودرز را با ضربات متعدد چاقو کشتیم، چون داشت با حرف‌هایش بین ما اختلاف ایجاد می‌کرد و همین باعث شد از دست او عصبانی شویم.

همسر ۲۵ ساله مقتول در جدید‌ترین اظهارات خود در  مورد زندگی شخص اش به بازپرس شفیعی گفت: من فرزند طلاق هستم، پس از جدایی پدر و مادرم، مادر بزرگم من را بزرگ کرد. حدود 7 سال قبل که به تهران آمده بودم برای تعمیر موبایلم با دختر خاله به مغازه‌ای رفتم و همین ماجرا شروع آشنایی من و گودرز شد. او هم مانند من فرزند طلاق بود.

این متهم ادامه داد: مدتی با هم دوست بودیم و بعد ازدواج  کردیم. حاصل ازدواج ما دختری دو و نیم ساله بود که خیلی دوستش داشتم. من دیپلم بودم و شوهرم فوق دیپلم برنامه نویسی داشت. من و شوهرم با یکی از دوستان دوران دبیرستانم که دو سال بود ازدواج کرده بود در ارتباط بودیم. اما من تازگی فهمیدم دوستم با شوهرش به بن بست خورده است،‌ این در حالی بود که فهمیده بودم شوهر خودم هم 10 سال است به متادون اعتیاد دارد. او شکاک بود. موبایلم را چک می‌کرد و با سو ظن با من رفتار می‌کرد. به هر حال با دوستم کلی صحبت کردم و فهمیدم از دو ماه قبل به تهران آمده و رفته پانسیون تا کارهای تاتو یاد بگیرد و بتواند در آمدی برای خودش دست و پا کند. او ماهی پنج میلیون‌ تومان کرایه پاسیون می‌داد و می‌خواست بیشتر کار کند تا بتواند خانه‌ای برای خوش اجاره کند. وقتی این موضوع را به گودرز گفتم شوهرم پیشنهاد داد که دوستم پیش ما بیاید و مبلغی هم بپردازد تا ما چهار ماه کرایه عقب افتاده خانه را بدهیم. این پیشنهاد را به دوستم دادم و او هم قبول کرد اما بعد از مدتی فهمیدم شوهرم دور از چشم من با دوستم ارتباط گرفته و وقتی موضوع را به گودرز گفتم تهدید کرد بچه‌ام را می‌کشد، بنابراین ترجیح دادم سکوت کنم. حتی چندباری گلو بچه را گرفت و خواست او را خفه کند.

این زن در مورد شب قتل گفت: دوستم استوری گذاشته بود و شوهرم به استوری او گیر داد و دعوایشان شد و من گفتم بچه خواب است آرام‌تر حرف بزنید. اما شوهرم مرا هل داد و بعد هم سراغ بچه رفت و دستش را زیر گلوی بچه گذاشت و بعد از آن بود که دوستم هم در حمایت از ما با شوهرم درگیر شد. دوستم که به کمک آمده بود چاقو ضامن‌داری برداشت و شوهرم را تهدید کرد و بعد هم چاقوی آشپزخانه را به من داد و با هم شوهرم را با چاقو زدیم. بعد که چند ضربه زدیم همه جا پر از خون شد. دونفری نشستیم و صحبت کردیم و 30 دقیقه بعد جسد را که بین آشپزخانه و نشیمن افتاده بود در کیسه زباله گذاشتیم و به حمام بردیم. بعد خون ها را شستیم و من با مادر تماس گرفتم و موضوع را گفتم. مادرم اول شوکه شد و وقتی به او گفتم جسد در حمام است مادرم گفت فردا می‌آید، اما در نهایت ماجرا را به پلیس خبر داد.

بنا به این گزارش این زن و دوستش همچنان در بازداشت هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها