۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
بازدید:۶۴۹
صد آنلاین | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تصادفات زنجیره‌ای همزمان با بارش اولین برف زمستانی، تردد صبحگاهی در شهر کرمانشاه را مختل و سبب وقوع چند مورد تصادف زنجیره‌ای شد.
کد خبر : ۶۷۵۴۹

به گزارش صد  آنلاین ، محمد حیدری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز  در کرمانشاه، از وقوع چند مورد تصادف زنجیره‌ای همزمان با بارش اولین برف زمستانی در شهر کرمانشاه خبر داد.

 

 

 


وی ادامه داد: عدم رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه همزمان با بارش برف و لغزنده شدن جاده‌ها موجب بروز چندین تصادف در معابر شهر کرمانشاه گردید که به علت لغزندگی مسیر، تصادفات بعدی را هم به دنبال داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: تصادفات زنجیره‌ای در بزرگراه امام خمینی (ره)، بزرگراه شهید اشرفی (فرودگاه)، تقاطع شهید سلیمانی، میدان امام حسین (ع) و پل ولایت بوقوع پیوست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این سوانح باعث جراحت نشده است، گفت: رانندگی در هنگام لغزندگی معابر شرایط خاص خود را دارد که مهمترین آن پرهیز از عجله و شتاب است.

حیدری افزود: وسیله نقلیه باید از نظر فنی و ایمنی مناسب و مطمئن باشد تا راننده بتواند به کمک آن از وقوع تصادف جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: سیستم ترمز، سیستم بخاری و گرمایشی خودرو، برف پاک‌کن‌ها و لاستیک خودرو باید استاندارد و کارایی لازم برای تردد در زمان بارش برف و باران را داشته باشند.

حیدری در پایان، خاطرنشان کرد: زمان‌بندی مناسب برای آغاز سفر همیشه حائز اهمیت است که در زمان بارش نزولات آسمانی اهمیت دوچندان دارد چرا که عجله و شتاب در رانندگی برای جبران زمان از دست رفته، اولین و بزرگ‌ترین اشتباه یک راننده است.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
بە علت بی تدبیری مدیران اگە دوساعت تاخیر کار ومدرسە دانشگاە اعلام می کردین اینهمە خسارت اتفآق نمی افتاد
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها