آخرین اخبار
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
بازدید:۳۹۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: باند سارقان باطری خودرو با ۶۸ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی منهدم شد.
کد خبر : ۶۷۴۶۸

 

به گزارش صد آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: «فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 

 


ایرج کاکاوند افزود: با تحقیقات انجام شده مأموران انتظامی بخش قمصر هنگام گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود، سه سارق را در حین سرقت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهمان به ۶۸ فقره سرقت باطری خودروهای سبک‌وسنگین در سطح این شهرستان اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۸۶ باطری خودرو به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد .

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست: حتی‌المقدور خودروی خود را در پارکینگ پارک کرده از پارک نمودن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند و ضمن تجهیز خودرو به وسایل ضدسرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.»

انتهای پیام

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها