آخرین اخبار
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
بازدید:۲۳۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از کشف یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در محور فولادمحله- شهمیرزاد خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.
کد خبر : ۶۷۲۸۵

به گزارش صد آنلاین ، مهدی شهاب‌الدین، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، نیروهای یگان امداد این شهرستان، با برقراری ایست و کنترل در محور فولادمحله- شهمیرزاد و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مظنون شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

 

 

 

 


وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب درختان تاغ کشف شد، افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

شهاب‌الدین با بیان اینکه چوب‌های کشف‌شده تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان مهدی‌شهر شده است، تأکید کرد: حفظ و حراست از محیط زیست به‌عنوان سرمایه ملی از وظایف همه سازمان‌ها و ادارات است و باید با افرادی که به خاطر سودجویی اقدام به تخریب این سرمایه خدادادی می‌کنند، قاطعانه برخورد شود.

4561.ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها