۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
بازدید:۷۹۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری با عنوان «اد کن پول بگیر» خبر داد.
کد خبر : ۶۶۷۲۴

به گزارش صد آنلاین ، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری با عنوان «اد کن پول بگیر» خبر داد.

 

 

 

 


سایت بویرنیوز (کهگیلویه و بویراحمد) نوشت: «فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر گزارشات واصله و همچنین رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا و انجام تحقیقات میدانی مشخص گردید شخصی ناشناس اقدام به اجاره کارت بانکی تعداد زیادی از شهروندان نموده و سپس در ازای آن کارت ها، به مالک هر کارت، ماهانه مبالغ ناچیزی پرداخت مینمود و سپس کارت‌های بانکی اجاره داده شده را در کانال های تلگرامی تحت عنوان «ادکن پول بگیر» قرار می داد و از مردم کلاهبرداری می نمود.

سرهنگ سیدمحمد موسوی افزود: با بررسی و تلاش مستمر کارشناسان پلیس فتا، هویت متهم مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای او در یکی از شهرهای این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی مجرم سایبری دستگیر و تعداد یک دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه تعدادی کارت بانکی از وی کشف ضبط و جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد: متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات جمع آوری شده به بزه انتسابی معترف که پس از بررسی صورت گرفته مشخص شد نامبرده مبلغی بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها