۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
بازدید:۱۱۸۹
صد آنلاین | معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی و دستگیری 8 نفر از اعضای این باند خبر داد.
کد خبر : ۶۶۴۱۲

به گزارش صد آنلاین ، سیدمجتبی اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال، جابجایی و فروش تعدادی اشیای عتیقه و زیرخاکی در داخل استان بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

 

 

 


کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و نیز همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند 8 نفر به هویت‌های معلوم را در این خصوص شناسایی کنند.

اشرفی ادامه داد: مأموران با هماهنگی دستگاه قضائی استان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه 8 نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک‌تخته فرش دستباف، تعداد یک عدد سینی متوسط منقش به تصویر شکارگاه ، یک عدد سینی، دو عدد تندیس فلزی کوچک، 6 عدد سکه طلایی‌رنگ، دو قطعه انگشتر و پرنده مشکوک به طلا کشف شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها