آخرین اخبار
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
بازدید:۲۴۱
صد آنلاین | رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح 2 روزه مقابله با اراذل و اوباش با هدف پیشگیری از وقوع جرایم در سراسر این استان خبر داد.
کد خبر : ۶۶۲۵۱

به گزارش صد آنلاین ، بهزاد ثابت راسخ، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی  در اصفهان کرد:  طرح مقابله با اراذل و اوباش با هدف ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم به مدت ۲ روز در سراسر استان اجرایی شد.

 

 

 

 


وی افزود: در این طرح که از ظرفیت تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان بهره‌گیری شد تعداد ۲۳ نفر از اراذل و اوباش مطرح که با اقدمات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بودند دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

ثابت راسخ از کشف ۳۳ قبضه انواع سلاح سرد و مقادیری انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان خبر داد و گفت: طرح‌های ویژه پلیس پیشگیری به منظور  ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم با قوت ادامه دارد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی یا تحرک افراد مشکوک در محله خود موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها