آخرین اخبار
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
بازدید:۲۰۵
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، از کشف بیش از ۳۷ هزارقلم لوازم آرایشی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۹۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
کد خبر : ۶۶۰۳۴

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کارآگاه  مهدی افشاری گفت: با اطلاع از این که یک قاچاقچی کالا اقدام به انبار مقادیری کالای لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یک انبار کالا در محدوده بزرگراه شهید "لشکری " تهران کرده است، تیم‌های عملیاتی این یگان برای بررسی موضوع به تحقیقات گسترده در این زمینه پرداختند.

 

 

 


او بیان کرد : در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مالک یک انبار کالا با همکاری همدستش مقادیری لوازم آرایشی - بهداشتی خارجی و قاچاق را با استفاده از خودرو‌های شوتی به یک انبار کالا انتقال می‌دهند و سپس با انتقال به انبار دیگری به توزیع کالا‌ها به صورت اینترنتی می‌پردازند.

سرهنگ افشاری گفت: ماموران این پلیس، محل‌های موصوف را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در بازید از این مکان‌ها ۳۷ هزار و ۶۴۳ قلم لوازم آرایشی محصول کشور‌های خارجی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را  ۹۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند و کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران قرار گرفت.

او تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟