آخرین اخبار
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
بازدید:۲۰۳
صد آنلاین | محمد الدیلمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در مقابله با محور مقاومت ناتوان هستند، گفت: اتحاد محور مقاومت حول مسجدالاقصی و مجاهدان فلسطین در طوفان الاقصی به‌وجود آمد.
کد خبر : ۶۶۰۳۲

به گزارش صد آنلاین ، محمد الدیلمی روز شنبه در دوازدهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد گفت: دشمن صهیونیستی در بیش از ۱۰۰ روز عربده‌کشی می‌کند و می‌کُشد و همه جنایت‌ها را در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های علنی و بی‌سابقه غربی‌ها و با همدستی برخی از کشور‌های عربی اسلامی باتعصب شدید مرتکب می‌شود و در مقابل این وضعیت خطرناک مومنان و صادقان به حرکت در آمده‌اند.

 

 

 


سفیر یمن در تهران بیان کرد: طبیعتا این حرکت و تحرک نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی برای ده‌ها سال است و خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که ما را موفق به این حرکت بزرگ کرد تا باافتخار و برای دفاع از مظلومیت این حرکت بزرگ را انجام دهیم.

دیلمی عنوان کرد: اگر امروز مسلمانان حرکت نکنند چه زمانی می‌خواهند از خود تحرک نشان دهند و کسانی که امروز موضوع باایمانی اتخاذ نکنند در روز قیامت از آن‌ها سوال می‌شود. ما از یمن زیاد صحبت کرده‌ایم و حق یمن همین است و برادران ما از عراق در این خصوص صحبت کردند.

وی افزود: ما اعتقاد داریم در یمن و براساس سخن امام زید ابن علی (ع) و قرآن کریمی که در دست شما هم هست در مقابل جرم و جنایت نباید سکوت کرد.

سفیر یمن در تهران تصریح کرد: همه امروز در جهاد برای فلسطین براساس مبدا و اصول اساسی امر به معروف و نهی از منکر حرکت می‌کنند.

الدیلمی تاکید کرد: جبهه‌های پشتیبان از جمهوری اسلامی ایران و لبنان، عراق و سوریه و جبهه یمن و همه آزادگان جهان برای پشتیبانی از ملت فلسطین و غزه پایدار است. اگر فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها و صبر و بردباری این‌ها نبود این جبهه‌ها هم نمی‌توانستند کار شایسته‌ای انجام دهند در نتیجه فلسطین بر گردن ما حق دارد و در روز قیامت از ما سوال می‌شود باید هر کاری که می‌توانیم برای پشتیبانی از این ملت مظلوم و ملتی که مورد ستم واقع شده‌اند انجام دهیم.

وی افزود: خداوند در قرآن فرموده است که هر کسی که مظلوم را یاری نکند از او بازخواست می‌شود. ملت فلسطین و مقاومت به یاری خداوند پیروزی می‌شود و نشانه‌های ایمان در مقابل کفر ظاهر شده است.

الدیلمی اظهار کرد: جنگ فلسطین و حملات به غزه به‌زودی منجر به پیروزی مسلمانان می‌شود، باید به این مسیر را همچنان ادامه دهیم تا به اهداف خود دست یابیم، نباید این مسیر ایمانی و جهادی را متوقف کنیم. دشمن خطر این محور را حس کرده و بیشتر حس خواهد کرد و تلاش می‌کند که این جبهه‌ها را بعد از این جنگ از هم جدا کند.

الدیلمی عنوان کرد: خداوند را شاکریم که این ائتلاف و همبستگی و اتحاد ما حول مسجدالاقصی و مجاهدان فلسطین در این طوفانی که به‌وجود آمده است بیشتر و بیشتر شده است. خداوند را شاکریم که ما را از یاران دین خود قرار داده و موفق کرده است و ما توفیقمان را از خداوند داریم.

وی ادامه داد: توکل کنید بر خدا که اندوهناک نشوید و صبر داشته باشید که پیروزی حاصل می‌شود و ضعف و سستی بر خود راه ندهیم. آمریکایی‌ها در مقابله با این محور مبارک ناتوان هستند وقتی ما در یمن ظهور و بروز پیدا کردیم براساس اعتماد به خداوند بود که وظیفه خودمان را انجام دادیم و خداوند این را می‌داند و این از روی تعارف نیست که ما باز هم کوتاهی کردیم و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم که از گناهان و کوتاهی‌های ما بگذرد و بهترین کار‌ها را نصیب ما کند.

سفیر یمن در تهران با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل نشست‌ها و همایش اظهار کرد: ما در یمن از جمهوری اسلامی و این ملت عزیز مسلمان ایران قدردانی می‌کنیم که همیشه یاری کننده است و مجاهدان را پشتیبانی می‌کنند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها